Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZADANIA PRACY DOMOWEJ JAKO UCZENIE SIĘ W WIELOSTRONNYM KSZTAŁCENIU UCZNIA

ZADANIA PRACY DOMOWEJ JAKO UCZENIE SIĘ W WIELOSTRONNYM KSZTAŁCENIU UCZNIA

LECH KACPRZAK

Wydawnictwo: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W PILE

Cena: 104.90 zł 94.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-89795-63-2

515 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

Głównym celem pracy jest ukazanie, na podstawie zestawień statystycznych i badań przeprowadzonych w roku szkolnym 2006/2007, istoty i roli zadań pracy domowej jako wkładu własnego ucznia szkoły ogólnokształcącej w realizację programu kształcenia przedmiotowego.

SPIS TREŚCI

SPIS TREŚCI

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

WIELOSTRONNE KSZTAŁCENIE POŻĄDANYM KIERUNKIEM ROZWOJU W DYDAKTYCE1. Istota wielostronnego kształcenia2. Rozważania o wielostronnym kształceniu3. Stan wiedzy na temat badań o wielostronnym kształceniu ucznia4. Propozycje zawarte w wielostronnym kształceniu5. Komplementarność wielostronnego kształcenia z celami podmiotowymi a zadania pracy domowej5.1.Uczeń i jego podmiotowość w procesie uczenia się i wykonywania zadań pracy domowej5.2.Właściwości ucznia i ich znaczenie w uczeniu się i realizacji pracy domowej5.3.Uczeń i jego role w uczeniu się i wykonywaniu zadań pracy domowej5.4.Zadania "przedmiotowe" jako obowiązki ucznia w rzeczywistości szkolnej i domowej5.5.Nauczyciel i jego role w zakresie określania zadań pracy domowej6.Kształtowanie motywacji, potrzeb i zainteresowań jako cel w aspekcie uczenia się i wykonywania zadań pracy domowej6.1.Motyw i motywacja w uczeniu się i wykonywaniu zadań pracy domowej6.2.Teorie motywacji a uczenie się i wykonywanie zadań pracy domowej6.3.Skuteczność realizacji uczenia się i zadań pracy domowej6.4.Motyw jako dążenie do działania świadomego i celowego w zakresie uczenia się i wykonywania zadań pracy domowej6.4.1. Wyobrażenia uczniów o pracach domowych, czyli o zadaniach i motywach ich wykonania6.5.Wdrażanie uczniów do samoedukacji poprzez uczenie się i zadania pracy domowejROZDZIAŁ IIZADANIA PRACY DOMOWEJ UCZNIA W STRATEGIACH UCZENIA SIĘ1. Istota /zadań pracy domowej w procesie kształcenia2. Zadania pracy domowej ucznia w proponowanych strategiach innowacyjnych2.1.Testy jako zadania lekcyjne i pracy domowej w wielostronnymkształceniu ucznia2.2. Rodzaje testów2.3. Podział testów2.4. Cechy testu dydaktycznego2.5. Metodyka tworzenia zadań testowych2.6. Sposoby układania zadań testowych2.7. Formy zadań testowych2.7.1. Zadania otwarte2.7.2. Zadania zamknięte3. Rola i miejsce zadań pracy domowej w procesie uczenia się4. Zadania pracy domowej ucznia w ujęciu historycznym5. Zadania pracy domowej ucznia w ujęciu literaturowymROZDZIAŁ III METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH1. Uzasadnienie, cel i przedmiot badań2. Problemy badawcze i hipotezy robocze3. Zmienne i wskaźniki4. Metody, techniki i narzędzia badawcze5. Organizacja, teren badań i charakterystyka badanej populacjiROZDZIAŁ IVMOŻLIWOŚCI INNOWACJI ZADAŃ PRACY DOMOWEJ JAKO UCZENIA SIĘ W WIELOSTRONNYM KSZTAŁCENIU UCZNIA - WERYFIKACJA HIPOTEZ BADAWCZYCH1. Wewnątrzszkolny system oceniania w I Liceum Ogólnokształcącymim. M. Skłodowskiej-Curie w Pile1.2 Przedmiotowy system oceniania - Język polski1.2. Przedmiotowy system oceniania - Języki obce1.3 Przedmiotowy system oceniania - Matematyka1.4 Przedmiotowy system oceniania - Fizyka z astronomią1. 5 przedmiotowy system oceniania - Historia1 6 Przedmiotowy system oceniania - Wiedza o społeczeństwie1.7. Przedmiotowy system oceniania - Biologia1 8 Przedmiotowo-szkolny system oceniania - Przysposobienie obronne1.9. Przedmiotowy system oceniania - Chemia1.10. Przedmiotowy system oceniania - Religia2. Zadania pracy domowej w aspekcie spostrzegania i uwagi ucznia3. Praca domowa jako zadanie do wykonania w opiniach uczniów i nauczycieli3.1. Opinie uczniów i nauczycieli na temat uczenia się i zadań pracy domowej4. Zadania pracy domowej ucznia a kategorie celów i poziom wymagań w wielostronnym kształceniu ucznia5.Podział wymagań na stopnie szkolne w rozliczeniu zadań pracy domowej i uczenia się6.Współczynniki korelacji liniowej: ocena, frekwencja, przodownicy, średniaocen a zadania pracy domowej w wielostronnym kształceniu ucznia6.1.Weryfikacja hipotez poprzez analizę wyników badań - współczynników korelacji liniowej: ocena = f (frekwencja)6.2.Weryfikacja hipotez poprzez analizę wyników badań - współczynników korelacji liniowej: przodownicy = f (frekwencja)6.3.Weryfikacja hipotez poprzez analizę wyników badań - współczynników korelacji liniowej: średnia ocen = f (postawy - wzorowa, bardzo dobra, dobra, poprawna)7.Model wielokrotnej regresji w analizie procesu dydaktycznego i zadań pracy domowej w wielostronnym kształceniu ucznia - weryfikacja hipotez badawczych7.1.Weryfikacja hipotez poprzez analizę regresji wielokrotnej ukazująca zależności pomiędzy ocenami semestralnymi i końcowymi w procesie dydaktycznym a zadaniami pracy domowej w wielostronnym kształceniu ucznia7.2.Weryfikacja hipotez poprzez analizę regresji wielokrotnej ukazująca zależności pomiędzy egzaminem maturalnym a procesem dydaktycznym i zadaniami pracy domowej w wielostronnym kształceniu uczniaPODSUMOWANIE (wnioski - refleksje)BibliografiaWykaz tabel, rysunków i zdjęćWykaz wykresów korelacji i regresji wielokrotnejWykaz tabel analizy współczynników regresji wielokrotnej dotyczących metod uczenia się, sprawności i skutecznościZałączniki

Kod wydawnictwa: 978-83-89795-63-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl