WYKORZYSTANIE E-LEARNINGU W PROCESIE SZKOLENIA PRACOWNIKÓW MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
MICHAŁ KOZIOŁ
Wydawnictwo: MAŁOPOLSKA WYŻSZA SZKOŁA EKONOMICZNA W TARNOWIE
Cena: 69.90 zł
62.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8127-329-9
204 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
E-learning korporacyjny jest nowoczesnym i efektywnym instrumentem doskonalenia organizacji i szkolenia pracowników- przynosi rozliczne korzyści również w przestrzeni społecznej oraz w życiu pozazawodowym pracowników. Mimo wielu zalet e-learning jest wciąż jeszcze niedostatecznie cenionym i wykorzystywanym instrumentem IT. Celem książki jest prezentacja istoty, rodzajów i sposobów wykorzystania e-learningu w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz ocena jego skuteczności w procesie nauczania i uczenia się na zasadzie "podwójnej pętli". W nowoczesnej gospodarce e-learning należy do ważnych metod zarządzania wiedzą innowacjami. Wykazano, że e-learning może być z powodzeniem wykorzystany w nauczaniu zdalnym i mieszanym (blended learning) oraz w spontanicznej samoregulującej się samodzielnej edukacji pracowników (self regulated learning). E-learning je istotnym instrumentem osiągania równowagi między pracą zawodową a zajęciami wykonywanymi w czasie dyspozycyjnym. Przyczynia rozwoju różnych form aktywności w sferze społecznej. To tylko niektóre argumenty przemawiające za intensyfikacją badania i wykorzystania tego instrumentu IT.
SPIS TREŚCI
Uwagi wstępne
I. Szkolenia pracownicze i ich znaczenie w rozwoju przedsiębiorstwa1. Przedsiębiorstwo jako jednostka ucząca się 2. Istota i rozwój działalności szkoleniowej3. Modele szkoleń pracowniczych 4. Badanie i ocena skuteczności szkolenia 5. Znaczenie szkolenia pracowników w rozwoju kapitału ludzkiego małych i średnich przedsiębiorstw
II. Współczesne technologie informatycznew nauczaniu zdalnym1. Definicja istoty i procesu nauczania zdalnego 2. Przegląd technologii informatycznychstosowanych w nauczaniu zdalnym3. Warunki skutecznego wdrażania e-learningu 3.1. Sposób realizacji inwestycji 3.2. Łączenie teorii z praktykąi zwiększanie operatywności wiedzy3.3. Przesłanki ekonomiczno-organizacyjnewdrażania e-learningu3.4. Samoregulowane kształcenie się pracownika 4. Kryteria i metody oceny efektywności e-learningu III. Badania ankietowe dotyczące stosowania e-learningu 1. Cel i zakres hipotezy2. Konstrukcja ankiety 3. Identyfikacja przedsiębiorstw i charakterystykazbiorowości badanych pracowników4. Analiza wyników badań ankietowych 4.1 System szkolenia pracowników 4.2 Porównanie przedsiębiorstw wykorzystującyche-learning i działających w formie konwencjonalnej 5. Ocena efektywności wykorzystania e-learningu IV.Kierunki doskonalenia procesu uczenia sięw systemie e-learningowym1. Przyczyny niskiego wykorzystania szkoleń e-learningowychw sektorze małych i średnich przedsiębiorstw2. Programowanie rozwoju e-learninguoraz nowych form uczącej się organizacji 3. Stymulacja samoregulowanego uczenia siępracowników małych i średnich przedsiębiorstwV. Podsumowanie i wnioski końcoweAneks BibliografiaSpis tabelSpis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-8127-329-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.