WYBRANE ASPEKTY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ W POLSCE
AGNIESZKA ZALEWSKA-BOCHENKO
Wydawnictwo: UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7431-635-4
231 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Książka porusza bardzo aktualną problematykę rozwoju elektronicznej obsługi klientów (...). Autorka swoje rozważania koncentruje na trzech obszarach gospodarki elektronicznej, a mianowicie na e-administracji, e-handlu i e-bankowości. Problematyka jest istotna z punktu widzenia podmiotów wprowadzających e-usługi, a szczególnie ich klientów. (...) Struktura pracy obejmuje zbiór zagadnień (...), uporządkowanych w sposób przemyślany i sprawnie opisujący podjętą tematykę. (...) Autorka wykazała się znajomością podejmowanej problematyki.
Z recenzji dr hab. Elżbiety Szymańskiej, prof. PB
Światowa gospodarka jest w fazie ciągłej globalizacji (szczególnie w obszarze nowych technologii i cyfryzacji procesów ekonomicznych i społecznych), dotykającej szczególnie elektronicznego handlu, usług i produkcji opartej na zaawansowanych technologiach. (...) Praca jest bardzo ciekawa i aktualna z uwagi na omawiane problemy/zagadnienia gospodarki elektronicznej. Z pracy wynikają konkretne wnioski o charakterze zarówno poznawczym, jak i praktycznym (aplikacyjnym).
Z recenzji dr. hab. Tomasza Wołowca, prof. WSEI
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział 1.
ADMINISTRACJA ELEKTRONICZNA
JAKO NOWY MODEL ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W POLSCE
1.1. Wprowadzenie do zagadnień elektronicznej administracji
1.2. Rozwój i kształtowanie e-administracji w Polsce
1.3. Polska e-administracja na tle innych krajów Unii Europejskiej
1.4. Bariery rozwoju administracji elektronicznej i sposoby
ich niwelowania
Rozdział 2.
RYNEK HANDLU ELEKTRONICZNEGO W POLSCE
2.1. Pojęcie i rozwój handlu elektronicznego
2.2. Handel elektroniczny a handel tradycyjny
2.3. Modele handlu elektronicznego występujące w e-gospodarce.
2.4. Podstawowe formy płatności w handlu elektronicznym
Rozdział 3.
BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA W POLSCE
3.1. Charakterystyka bankowości elektronicznej w Polsce
3.2. Rynek bankowości internetowej w Polsce
3.3. Bankowość mobilna w Polsce
3.4. Karty płatnicze w Polsce
3.5. Bezpieczeństwo systemów bankowości elektronicznej
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPISTABEL
Kod wydawnictwa: 978-83-7431-635-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.