Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
WSPÓŁPRACA HORYZONTALNA FIRM W ŁAŃCUCHACH DOSTAW. MODEL WSPÓŁPRACY OPARTY NA STRATEGIACH ALOKACJI ZYSKÓW
ANNA TATARCZAK
Wydawnictwo: UMCS
Cena: 79.90 zł
71.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-227-9807-2
stron: 399
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2024
„Przedstawiona do recenzji monografia porusza bardzo istotne zagadnienia związane z nawiązywaniem współpracy horyzontalnej pomiędzy firmami działającymi w branży logistycznej. Temat jest ważny i aktualny. Kooperacja firm w łańcuchu dostaw umożliwia bowiem nie tylko optymalizację kosztów realizacji zleceń, ale również przekłada się m.in. na wyższy poziom świadczonych usług oraz pozwala zminimalizować niekorzystny wpływ na środowisko naturalne. Dobór tematu oraz sposobu rozwiązania problemu za pomocą modeli wykorzystujących teorię gier i metody optymalizacji wielokryterialnej w połączeniu z teorią liczb rozmytych ocenić należy bardzo pozytywnie”.
dr hab. Grzegorz Tarczyński, prof. UEW
„[…] monografia jest źródłem wartościowych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie. Jej wyniki mogą dostarczyć rekomendacji wielu odbiorcom, tj. naukowcom i badaczom, studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm i osobom zajmującym się współpracą”.
dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. WSL
SPIS TREŚCI
Wstęp
Kontekst analizy
Obszar badawczy i pytania badawcze
Cel pracy, metodyka i proces badawczy
Struktura pracy
1. Charakterystyka współpracy w łańcuchach dostaw
1.1. Pojęcie łańcucha dostaw oraz klasyfikacja współpracy
przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw
1.2. Identyfikacja partnerów oraz kategorii współpracy horyzontalnej
w łańcuchach dostaw
1.3. Proces podejmowania decyzji oraz typologie w ramach współpracy
horyzontalnej
1.4. Rozwój literatury w ramach współpracy horyzontalnej: studia
przypadków i wykorzystanie w praktyce
1.5. Współpraca przedsiębiorstw w naukach o zarządzaniu i jakości
1.6. Współpraca horyzontalna – systematyczny przegląd literatury
Podsumowanie
2. Stymulanty, destymulanty oraz korzyści współpracy
horyzontalnej: przegląd literatury i perspektywy badawcze
2.1. W kierunku pełnego zrozumienia współpracy horyzontalnej
2.2. Czynniki stymulujące współpracę horyzontalną
2.3. Bariery współpracy horyzontalnej
2.4. Korzyści wynikające ze współpracy horyzontalnej
2.5. Luki badawcze w literaturze
Podsumowanie
3. Teoria gier i metody wielokryterialne w zarządzaniu
horyzontalną
3.1. Teoria gier
3.2. Koncepcje rozwiązań w podziale korzyści w partnerstwie
horyzontalnym
3.3. Wprowadzenie do metod wielokryterialnego podejmowania
decyzji
3.4. Zastosowanie metod wielokryterialnego podejmowania decyzji
w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw
3.5. Teoria zbiorów rozmytych
3.6. Rozszerzone metody wielokryterialne podejmowania decyzji
Podsumowanie
4. Zastosowanie teorii gier w zarządzaniu współpracą
horyzontalną w łańcuchach dostaw: problemy alokacji
zysków
4.1. Opis modelu oraz oznaczeń
4.2. Porównanie metod podziału zysku
4.3. Algorytm wyboru metody podziału zysku
4.4. Weryfikacja algorytmu wyboru metody podziału zysku
Podsumowanie
5. Zastosowanie analizy wielokryterialnej do zarządzania
koalicją w ramach współpracy horyzontalnej
5.1. Charakterystyka proponowanej metodyki Wielokryterialnej
Analizy Alokacji Zysków dla Koalicji Horyzontalnych
w Łańcuchach Dostaw
5.2. Szczegółowy opis proponowanej metodyki Wielokryterialnej
Analizy Alokacji Zysków dla Koalicji Horyzontalnych
w Łańcuchach Dostaw
5.3. Weryfikacja opracowanej metodyki Wielokryterialnej Analizy
Alokacji Zysków dla Koalicji Horyzontalnych w Łańcuchach
Dostaw
Podsumowanie
6. Model współpracy horyzontalnej przedsiębiorstw w łańcuchach
dostaw
6.1. W kierunku modelu współpracy horyzontalnej przedsiębiorstw
w łańcuchach dostaw
6.2. Opis modelu współpracy horyzontalnej
6.3. Zastosowanie modelu współpracy horyzontalnej
Podsumowanie
Zakończenie
Ustalenia badawcze
Wkład w dyscyplinę nauk o zarządzaniu i jakości
Implikacje dla praktyki gospodarczej
Ograniczenia badań
Kierunki dalszych badań
Bibliografia
Załączniki
Załącznik 1 – Słowa kluczowe wykorzystane w systematycznym
przeglądzie literatury
Załącznik 2 – Słowa kluczowe wykorzystane w przeglądzie literatury
Załącznik 3 – Kod poleceń w języku R wykorzystanych w monografii
Spis tabel
Spis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-227-9807-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.