Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

WSPÓŁPRACA HORYZONTALNA FIRM W ŁAŃCUCHACH DOSTAW. MODEL WSPÓŁPRACY OPARTY NA STRATEGIACH ALOKACJI ZYSKÓW

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

WSPÓŁPRACA HORYZONTALNA FIRM W ŁAŃCUCHACH DOSTAW. MODEL WSPÓŁPRACY OPARTY NA STRATEGIACH ALOKACJI ZYSKÓW

ANNA TATARCZAK

Wydawnictwo: UMCS

Cena: 79.90 zł 71.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-227-9807-2

stron: 399

format: B5

oprawa: twarda

Rok wydania: 2024

 

 

„Przedstawiona do recenzji monografia porusza bardzo istotne zagadnienia związane z nawiązywaniem współpracy horyzontalnej pomiędzy firmami działającymi w branży logistycznej. Temat jest ważny i aktualny. Kooperacja firm w łańcuchu dostaw umożliwia bowiem nie tylko optymalizację kosztów realizacji zleceń, ale również przekłada się m.in. na wyższy poziom świadczonych usług oraz pozwala zminimalizować niekorzystny wpływ na środowisko naturalne. Dobór tematu oraz sposobu rozwiązania problemu za pomocą modeli wykorzystujących teorię gier i metody optymalizacji wielokryterialnej w połączeniu z teorią liczb rozmytych ocenić należy bardzo pozytywnie”.
dr hab. Grzegorz Tarczyński, prof. UEW

„[…] monografia jest źródłem wartościowych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie. Jej wyniki mogą dostarczyć rekomendacji wielu odbiorcom, tj. naukowcom i badaczom, studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm i osobom zajmującym się współpracą”.
dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. WSL

SPIS TREŚCI

Wstęp 
Kontekst analizy 
Obszar badawczy i pytania badawcze 
Cel pracy, metodyka i proces badawczy 
Struktura pracy 

1. Charakterystyka współpracy w łańcuchach dostaw 
1.1. Pojęcie łańcucha dostaw oraz klasyfikacja współpracy
przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw 
1.2. Identyfikacja partnerów oraz kategorii współpracy horyzontalnej
w łańcuchach dostaw 
1.3. Proces podejmowania decyzji oraz typologie w ramach współpracy
horyzontalnej
1.4. Rozwój literatury w ramach współpracy horyzontalnej: studia
przypadków i wykorzystanie w praktyce
1.5. Współpraca przedsiębiorstw w naukach o zarządzaniu i jakości 
1.6. Współpraca horyzontalna – systematyczny przegląd literatury 
Podsumowanie 

2. Stymulanty, destymulanty oraz korzyści współpracy
horyzontalnej: przegląd literatury i perspektywy badawcze 
2.1. W kierunku pełnego zrozumienia współpracy horyzontalnej 
2.2. Czynniki stymulujące współpracę horyzontalną
2.3. Bariery współpracy horyzontalnej 
2.4. Korzyści wynikające ze współpracy horyzontalnej 
2.5. Luki badawcze w literaturze 
Podsumowanie 

3. Teoria gier i metody wielokryterialne w zarządzaniu
horyzontalną 
3.1. Teoria gier 
3.2. Koncepcje rozwiązań w podziale korzyści w partnerstwie
horyzontalnym
3.3. Wprowadzenie do metod wielokryterialnego podejmowania
decyzji 
3.4. Zastosowanie metod wielokryterialnego podejmowania decyzji
w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw 
3.5. Teoria zbiorów rozmytych 
3.6. Rozszerzone metody wielokryterialne podejmowania decyzji 
Podsumowanie 

4. Zastosowanie teorii gier w zarządzaniu współpracą
horyzontalną w łańcuchach dostaw: problemy alokacji
zysków 
4.1. Opis modelu oraz oznaczeń 
4.2. Porównanie metod podziału zysku 
4.3. Algorytm wyboru metody podziału zysku 
4.4. Weryfikacja algorytmu wyboru metody podziału zysku
Podsumowanie 

5. Zastosowanie analizy wielokryterialnej do zarządzania
koalicją w ramach współpracy horyzontalnej 
5.1. Charakterystyka proponowanej metodyki Wielokryterialnej
Analizy Alokacji Zysków dla Koalicji Horyzontalnych
w Łańcuchach Dostaw 
5.2. Szczegółowy opis proponowanej metodyki Wielokryterialnej
Analizy Alokacji Zysków dla Koalicji Horyzontalnych
w Łańcuchach Dostaw
5.3. Weryfikacja opracowanej metodyki Wielokryterialnej Analizy
Alokacji Zysków dla Koalicji Horyzontalnych w Łańcuchach
Dostaw 
Podsumowanie

6. Model współpracy horyzontalnej przedsiębiorstw w łańcuchach
dostaw 
6.1. W kierunku modelu współpracy horyzontalnej przedsiębiorstw
w łańcuchach dostaw 
6.2. Opis modelu współpracy horyzontalnej
6.3. Zastosowanie modelu współpracy horyzontalnej 
Podsumowanie 

Zakończenie
Ustalenia badawcze 
Wkład w dyscyplinę nauk o zarządzaniu i jakości 
Implikacje dla praktyki gospodarczej 
Ograniczenia badań
Kierunki dalszych badań 

Bibliografia 

Załączniki 
Załącznik 1 – Słowa kluczowe wykorzystane w systematycznym
przeglądzie literatury
Załącznik 2 – Słowa kluczowe wykorzystane w przeglądzie literatury 
Załącznik 3 – Kod poleceń w języku R wykorzystanych w monografii 

Spis tabel

Spis rysunków 

Kod wydawnictwa: 978-83-227-9807-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl