WSPÓŁCZESNE FORMY KOMUNIKOWANIA ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY I PRZEDSIĘBIORCY
EWA BADZIŃSKA, KRZYSZTOF GOŁATA, MAREK SZCZEPAŃSKI
Wydawnictwo: POLITECHNIKA POZNAŃSKA
Cena: 33.90 zł
30.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7775-384-2
120 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja), a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział 1
PROMOWANIE WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA Z WYKORZYSTANIEM NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ W BIZNESIE(Ewa Badzińska)1. Wprowadzenie2. Konwergencja mediów - konceptualizacja zagadnienia3. Kultura konwergencji w tworzeniu społeczności sieciowych4. Kultura uczestnictwa, współtworzenie treści i interaktywność - narzędzia Web 2.0. i 3.05. Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa6. Działania promocyjne przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym6.1. Środowisko wirtualne-konceptualizacjazagadnienia6.2. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w witrynie www6.3. Promowanie firmy w wirtualnym świecie gry6.4. Budowanie wizerunku firmy za pomocą narzędzi komunikacji mobilnej7. Podsumowanie Bibliografia
Rozdział 2
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH(Marek Szczepański)1. Wprowadzenie - kryzysy w ujęciu public relations - istota i przyczyny2. Definicja i klasyfikacja mediów społecznościowych3. Przyczyny i specyfika kryzysów w social media4. Zasady zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych5. Kryzys w mediach społecznościowych na przykładzie nc+ - studiumprzypadku5.1. Podłoże i przebieg kryzysu5.2. Koszty kryzysu platformy cyfrowej nc+ w social media i bilans popełnionych błędów6. Podsumowanie
Bibliografia
Rozdział 3
INSTRUMENTY KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRYWATNEGO PRZEDSIĘBIORCY(Krzysztof Gołata)1. Wprowadzenie2. Relacje polityków z przedsiębiorcami3. Kampanie wizerunkowe3.1. "Kto daje miejsca pracy"3.2. "Przedsiębiorca to nie przestępca"3.3. "Nie ma wolności bez przedsiębiorczości"3.4. "Czas na patriotyzm gospodarczy"4. Przedsiębiorca w firmie - "Układ zamknięty"5. Kreowanie wizerunku przez sponsorowanie sportu5.1. Sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego5.2. Przedsiębiorca - właściciel klubu piłkarskiego6. Rankingi najbardziej wpływowych ludzi gospodarki7. Nagrody biznesowe8. 25 lat transformacji gospodarczej w Polsce9.
Podsumowanie
Bibliografia
ZAKOŃCZENIE
Kod wydawnictwa: 978-83-7775-384-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.