Dodano produkt do koszyka

Promocja

WSPÓŁCZESNE FORMY KOMUNIKOWANIA ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY I PRZEDSIĘBIORCY

WSPÓŁCZESNE FORMY KOMUNIKOWANIA ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY I PRZEDSIĘBIORCY

EWA BADZIŃSKA, KRZYSZTOF GOŁATA, MAREK SZCZEPAŃSKI

Wydawnictwo: POLITECHNIKA POZNAŃSKA

Cena: 33.90 zł 30.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7775-384-2

120 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja), a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

Rozdział 1

PROMOWANIE WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA Z WYKORZYSTANIEM NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ W BIZNESIE(Ewa Badzińska)1. Wprowadzenie2. Konwergencja mediów - konceptualizacja zagadnienia3. Kultura konwergencji w tworzeniu społeczności sieciowych4. Kultura uczestnictwa, współtworzenie treści i interaktywność - narzędzia Web 2.0. i 3.05. Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa6. Działania promocyjne przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym6.1. Środowisko wirtualne-konceptualizacjazagadnienia6.2. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w witrynie www6.3. Promowanie firmy w wirtualnym świecie gry6.4. Budowanie wizerunku firmy za pomocą narzędzi komunikacji mobilnej7. Podsumowanie Bibliografia

Rozdział 2

ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH(Marek Szczepański)1. Wprowadzenie - kryzysy w ujęciu public relations - istota i przyczyny2. Definicja i klasyfikacja mediów społecznościowych3. Przyczyny i specyfika kryzysów w social media4. Zasady zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych5. Kryzys w mediach społecznościowych na przykładzie nc+ - studiumprzypadku5.1. Podłoże i przebieg kryzysu5.2. Koszty kryzysu platformy cyfrowej nc+ w social media i bilans popełnionych błędów6. Podsumowanie

Bibliografia

Rozdział 3

INSTRUMENTY KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRYWATNEGO PRZEDSIĘBIORCY(Krzysztof Gołata)1. Wprowadzenie2. Relacje polityków z przedsiębiorcami3. Kampanie wizerunkowe3.1. "Kto daje miejsca pracy"3.2. "Przedsiębiorca to nie przestępca"3.3. "Nie ma wolności bez przedsiębiorczości"3.4. "Czas na patriotyzm gospodarczy"4. Przedsiębiorca w firmie - "Układ zamknięty"5. Kreowanie wizerunku przez sponsorowanie sportu5.1. Sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego5.2. Przedsiębiorca - właściciel klubu piłkarskiego6. Rankingi najbardziej wpływowych ludzi gospodarki7. Nagrody biznesowe8. 25 lat transformacji gospodarczej w Polsce9.

Podsumowanie

Bibliografia

ZAKOŃCZENIE

Kod wydawnictwa: 978-83-7775-384-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl