Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

WSPÓŁCZESNE DYSKURSY MEDIALNE TOM PIERWSZY

WSPÓŁCZESNE DYSKURSY MEDIALNE TOM PIERWSZY

red.IWONA HOFMAN, red.DANUTA KĘPA-FIGURA

Producent: UMCS

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 22.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-227-9571-2

318 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Współcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografia Współczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem.

Z recenzji prof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej

SPIS TREŚCI

Wstęp

I. Typy dyskursu medialnego

Wojciech Furman
Mechanizmy współczesnego dyskursu dziennikarskiego a kapitał symboliczny

Jan Pleszczyński
Cyfrowe agory bez Sokratesa, czyli e-dyskursy medialne

Magdalena Trysińska
Dyskurs medialny a edukacja. Prolegomena

Beata Grochala
Medialny dyskurs o sporcie czy medialne dyskursy o sporcie - o medialnej
kreacji sportu

Anna Szwed-Walczak
Popkulturowy wymiar dyskursu politycznego. Polscy politycy
w #hot16challenge2

Katarzyna Maciejak
Czujesz w sobie jakąś zmianę? Zachowania terapeutyczne w programach
z gatunku reality show

Jakub Waśko
Przemiany ilościowe i jakościowe gatunków informacyjnych w polskich
tabloidach na podstawie "Faktu" i "Super Expressu"


II. Nadawcy dyskursów medialnych

Jan Kreft
Misje i misjonarska retoryka w zarządzaniu platformami mediów

Krzysztof Kaszewski
Medialny dyskurs o grach wideo: punkty widzenia, gatunki, perspektywy
badawcze

Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik
Dyskurs internetowy wokół informacyjnej kampanii społecznej Ministerstwa
Sprawiedliwości pt. "Pomagamy sprawiedliwie" wspierającej działania Funduszu
Sprawiedliwości

Anna Dunin-Dudkowska
Jak zrobić sweter? - o wspólnocie dyskursywnej dziewiarzy ręcznych

Iwona Grodź
Artysta - film - współczesny dyskurs medialny. Casus filmu Słodki koniec dnia
(2018) Jacka Borcucha

*

Marek Kochan
Dyskursywna rola elit a kultura języka

Tomasz Płonkowski
Słowa dziaders i dziadersi w medialnym dyskursie politycznym - wstępna analiza

III. Skutki dyskursów medialnych

Agnieszka Ogonowska
Badanie i tworzenie dyskursów medialnych w kontekście poznawczym.
Nowe perspektywy edukacji medialnej

Aleksandra Bagieńska-Masiota
Dyskurs w procesie implementacji Dyrektywy o jednolitym rynku cyfrowym
2019/790 w zakresie dozwolonego użytku ze względu na nauczanie

Agata Dziekan-Łanucha
Wybrane przykłady kodeksów dobrych praktyk wobec odbiorców jako efekt
dyskursu społecznej odpowiedzialności mediów

Rafał Jakub Pastwa
Cancel culture a Kościół rzymskokatolicki w Polsce

Kod producenta: 978-83-227-9571-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.