Dodano produkt do koszyka

Promocja

WOLNOŚĆ WYRAŻANIA POGLĄDÓW W KONTROWERSYJNEJ REKLAMIE ZEWNĘTRZNEJ A PRAWA CZŁOWIEKA

WOLNOŚĆ WYRAŻANIA POGLĄDÓW W KONTROWERSYJNEJ REKLAMIE ZEWNĘTRZNEJ A PRAWA CZŁOWIEKA

ANNA WYŻYKOWSKA

Wydawnictwo: SCRIPTORIUM

Cena: 59.90 zł 53.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-62625-27-7

162 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Książka ma na celu przedstawienie podstawowych wiadomości dotyczących reklamy zewnętrznej, praw człowieka oraz wybranych kontrowersyjnych kampanii, które w swoim przekazie łączą - często jedynie w domyśle odbiorcy - tematykę praw i wolności człowieka z bulwersującą formą przekazu.Treść książki podzielono na sześć rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera ogólne informacje z zakresu świata promocji.Kolejny rozdział odnosi się stricte do outdooru, prezentując zagadnienia związane z zewnętrzną formą promowania produktów i usług.W trzecim rozdziale książki zawarto podstawowe informacje dotyczące ewolucji praw i wolności człowieka, ich klasyfikację, formy ochrony, a także ich wewnętrzny porządek prawny w Polsce. Skupiający się na wolności wyrażania poglądów rozdział czwarty, prezentuje zagadnienia związane z tą tematykę, zawarte w Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności.Kolejny rozdział książki prezentuje wybrane kampanie reklamowe, których motywem przewodnim stały się kontrowersyjne fotografie. W tej części książki poruszono kwestie związane z połączeniem takiej formy reklamy z prawami i wolnościami człowieka. Podjęła tu autorka również próbę zwrócenia uwagi na fakt, iż kampanie reklamowe będące nie zawsze akceptowanymi społecznie formami promocji, nie tyle łamią prawa jednostek, co wpływają na ich promowanie w społeczeństwie.Szósty rozdział książki zawiera wyniki badań, przeprowadzonych w celu zdobycia i pogłębienia wiedzy na temat społecznego stosunku do reklamy zewnętrznej, a także wiedzy na temat wybranych kategorii wolności i praw człowieka.Książka zawiera także omówienie zmian, jakie nastąpiły w dziedzinie projektowania reklam oraz wykorzystywania ich mocy oddziaływania do promowania ważnych społecznie kwestii.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Pojęcie i funkcje reklamy jako formy komunikacji1.1.Reklama w różnych ujęciach definicyjnych1.2.Cele i funkcje reklamy1.3.Rodzaje reklam1.4.Reklama, jako proces komunikacji1.4.1.Pojęcie komunikowania1.4.2.Komunikowanie werbalne i niewerbalne jako podstawowe formy komunikowania1.4.3.Elementy procesu komunikowania1.4.4.Typy i sposoby komunikowania1.5.Zarys historii reklamy

Rozdział II. Reklama zewnętrzna2.1.Podstawowe pojęcia związane z reklamą zewnętrzną2.2.Rodzaje reklamy zewnętrznej2.3.Aspekt prawny postępowania w dziedzinie reklamy zewnętrznej2.4.Początki reklamy zewnętrznej w Polsce

Rozdział III. Prawa człowieka3.1.Zarys ewolucji praw i wolności człowieka3.1.1.Aspekt filozoficzny3.1.2.Aspekt normatywny3.2.Ogólna charakterystyka praw człowieka3.2.1.Pojęcie prawa a wolność3.2.2.Klasyfikacje praw człowieka3.3.Prawa człowieka w wewnętrznym porządku prawnym w Polsce3.3.1.Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej3.3.2.Trybunał Konstytucyjny3.3.3.Rzecznik Praw Obywatelskich3.4.Podstawowe formy ochrony praw człowieka

Rozdział IV. Wolność wyrażania opinii - swoboda wypowiedzi4.1.Wolność słowa - zakres pojęciowy4.2.Wolność wypowiedzi zawarta w art. 10 Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności

Rozdział V. Wolność kontrowersyjnego outdooru a prawa człowieka5.1.Swoboda wyrażania myśli przez reklamę zewnętrzną i jej granice5.2.Kontrowersja sposobem na popularność - wybrane kampanie reklamowe5.3.Reklamy wykorzystujące tematykę religijną5.3.1.Wpływ religii na kształtowanie się praw człowieka5.3.2.Prawo do wolności religii i przekonań5.3.3.Wybrane kampanie reklamowe godzące w tematykę religijną5.4.Erotyka w reklamie a granice seksualnej wolności5.4.1.Powszechna Deklaracja Praw Seksualnych z 2002 roku5.4.2.Epatowanie seksualną wolnością - kampania marki Sisley5.4.3.Dolce & Gabbana - "promocyjna" scena gwałtu5.5.United Colors of Benetton - ukryte prawa człowieka w reklamie

Rozdział VI. Opinia społeczeństwa a kontrowersja w reklamie6.1.Kontrowersja w reklamie zewnętrznej a opinia społeczeństwa - wyniki przeprowadzonych badań

Zakończenie

Literatura

Wykaz rysunków, wykresów, fotografii i tabel

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Kod wydawnictwa: 978-83-62625-27-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl