Dodano produkt do koszyka

Promocja

WIZERUNEK MARKETINGU W POLSCE

WIZERUNEK MARKETINGU W POLSCE

ROMAN NIESTRÓJ

Producent: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Cena: 34.60 zł 31.14 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 17.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7252-442-3

166 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Praca prezentuje wyniki kilkuletnich badań dotyczących wizerunku marketingu, które przeprowadził zespół pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pod kierunkiem prof. dr. hab. Romana Niestroja. [...] Od dłuższego już czasu toczy się niezmiernie istotna dla środowiska badaczy i dydaktyków związanych z marketingiem dyskusja na temat jego statusu naukowego i miejsca wśród dyscyplin należących do dziedziny nauk ekonomicznych [...]. Pojawiają się przy tym pytania o tożsamość marketingu, jego ekspansję lub regres. Ważna dla tej dyskusji jest wiedza na temat wizerunku marketingu w różnych środowiskach, a więc nie tylko wśród osób związanych z nim zawodowo, ale również wśród tych, które odczuwają skutki różnych działań marketingowych i dokonują ich oceny. Przekazana mi do recenzji praca posiada niewątpliwy walor: porusza ważną, ciekawą i jednocześnie aktualną problematykę [...]. Praca w istotny sposób wzbogaca wiedzę o wizerunku marketingu wśród pracowników nauki i biznesu, studentów i całego społeczeństwa.(z recenzji dr. hab. Andrzeja Bajdaka, prof. Akademii Ekonomicznej w Katowicach)

SPIS TREŚCI

Wstęp {Roman Niestrój)Rozdział 1WIZERUNEK MARKETINGU WŚRÓD STUDENTÓW I ABSOLWENTÓWPOLSKICH UCZELNI{Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak)1.1. Charakterystyka badań1.2. Charakterystyka próby badawczej1.3. Opinie studentów i absolwentów na temat istoty marketingu1.4. Opinie studentów i absolwentów na temat studiów na polskich uczelniach1.5. Opinie studentów i absolwentów na temat marketingu jako dziedziny wiedzy1.6. Opinie studentów i absolwentów na temat pożądanych cech specjalisty ds.marketinguRozdział 2WIZERUNEK MARKETINGU WŚRÓD PRACOWNIKÓW NAUKOWYCH{Roman Niestrój, Magdalena Dołhasz, Tomasz Smoleń)2.1. Charakterystyka badań2.2. Charakterystyka próby badawczej2.3. Znaczenie nauczania marketingu na wybranych kierunkach studiów wyższych2.4. Poziom nauczania marketingu2.5. Porównanie poziomu wiedzy z zakresu marketingu w Polsce i na świecie2.6. Miejsce marketingu w klasyfikacji nauk2.7. Obiegowe opinie na temat marketingu według pracowników nauki2.8. Opinie na temat pożądanych cech specjalisty ds. marketinguRozdział 3WIZERUNEK MARKETINGU WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI FIRM{Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak)3.1. Charakterystyka badań3.2. Charakterystyka próby badawczej3.3. Poglądy przedstawicieli firm na temat istoty marketingu3.4. Działania marketingowe firm w ocenie przedstawicieli przedsiębiorstw3.5. Opinie przedstawicieli firm na temat nauczania przedmiotów marketingowych3.6. Opinie przedstawicieli firm na temat pożądanych cech specjalisty ds. marketinguRozdział 4WIZERUNEK MARKETINGU W POLSKIM SPOŁECZEŃSTWIE{Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak)4.1. Charakterystyka badań4.2. Charakterystyka próby badawczej4.3. Poglądy społeczeństwa na temat istoty marketingu4.4. Opinie społeczeństwa na temat działań marketingowych firm4.5. Opinie polskiego społeczeństwa na temat pożądanych cech specjalisty ds.marketinguRozdział 5RÓŻNICE W POSTRZEGANIU MARKETINGU(Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak)5.1. Porównanie opinii na temat marketingu5.2. Porównanie opinii na temat działań marketingowych firm5.3. Porównanie opinii na temat nauczania przedmiotów marketingowych5.4. Porównanie opinii o specjalistach ds. marketinguZakończenie (Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak)ZałącznikiSpis tabelSpis rysunków

Kod producenta: 978-83-7252-442-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.