UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W BANKACH SPÓŁDZIELCZYCH
ANNA NOWACKA
Wydawnictwo: PWSzZ W PŁOCKU
Cena: 24.90 zł
22.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-61601-13-5
168 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Opracowanie zasługuje na wysoką ocenę. Rzadko bowiem udaje się z taką konsekwencją metodologiczną stworzyć rzetelny obraz polskiej bankowości spółdzielczej, postrzeganej przez pryzmat działalności marketingowej. Kluczowym elementem tej działalności jest umiejętne tworzenie wzajemnie korzystnych relacji z rynkiem, o czym Autorka wyraźnie napisała. Wnioski podparte rzetelną analizą empiryczną są natomiast znakomitym podłożem dla określenia skutecznych zasad kreowania własnej pozycji konkurencyjnej. Polski rynek wydawniczy zostanie zatem wzbogacony o cenną pozycję istotnie uzupełniającą wiedzę na temat banków spółdzielczych, radzących sobie zupełnie nieźle na polskim rynku finansowym.Z recenzji prof. zw. dr hab. Jacka Grzywacza ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ PIERWSZY
CHARAKTERYSTYKA SPÓŁDZIELCZEGO SEKTORA BANKOWEGO W POLSCE1.1. Zarys historii spółdzielczości bankowej w Polsce1.2. Specyfika banków spółdzielczych w Polsce1.2.1. Banki spółdzielcze na tle innych spółdzielni1.3. Zmiany w organizacji polskiej bankowości spółdzielczej1.3.1. Restrukturyzacja banków spółdzielczych1.3.2. Procesy konsolidacyjne banków spółdzielczych1.4. Pozycja bankowości spółdzielczej w polskim systemie bankowym1.4.1. Banki spółdzielcze a spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe(SKOK)
ROZDZIAŁ DRUGI
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W BANKACH SPÓŁDZIELCZYCH2.1. Koncepcje komunikacji marketingowej2.2. Instrumenty komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych2.2.1. Reklama2.2.2. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży)2.2.3. Sprzedaż osobista2.2.4. Public relations2.2.4.1. Sponsoring2.3. Rola marketingu partnerskiego w komunikacji marketingowej2.3.1. Lojalność i satysfakcja klientów2.3.2. Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM)2.4. Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej
ROZDZIAŁ TRZECI
UWARUNKOWANIA WEWNĘTRZNE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W BANKACH SPÓŁDZIELCZYCH3.1. Struktura organizacyjna banków spółdzielczych3.1.1. Charakterystyka zarządów banków spółdzielczych3.1.2. Charakterystyka rad nadzorczych w bankach spółdzielczych3.1.3. Baza członkowska banków spółdzielczych3.2. Organizacja działalności marketingowej w bankach spółdzielczych3.3. Produkty i usługi oferowane przez banki spółdzielcze3.4. Ocena personelu banków spółdzielczych3.4.1. Potrzeby szkoleniowe personelu banków spółdzielczych3.4.2. Personel jako czynnik determinujący ocenę jakości usług bankowych3.5. Sytuacja finansowa banków spółdzielczych w powiecie płockim i płońskimw latach 2000-20063.5.1. Analiza bilansu banków spółdzielczych3.5.2. Analiza wybranych pozycji rachunku wyników banków spółdzielczych3.5.3. Analiza wskaźnikowa sprawozdań finansowych banków spółdzielczych3.5.3.1. Wskaźniki rentowności/efektywności3.5.3.2. Wskaźniki płynności
ROZDZIAŁ CZWARTY
UWARUNKOWANIA ZEWNĘTRZNE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W BANKACH SPÓŁDZIELCZYCH4.1. Przepisy i regulacje prawne dotyczące funkcjonowania banków spółdzielczych w Polsce4.1.1. Uregulowania organizacyjno-prawne działania banków spółdzielczych4.1.2. Uregulowania organizacyjno-prawne działania banków zrzeszających4.2. Struktura podmiotowa rynku usług bankowych.4.2.1. Typologia klientów banków spółdzielczych4.2.1.1. Zachowania i postawy klientów indywidualnych i instytucjonalnych4.2.1.2. Potrzeby i preferencje klientów banków spółdzielczych odnośnie oferty produktów bankowych4.2.2. Charakterystyka konkurentów banków spółdzielczych4.3. Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej bankówspółdzielczych4.3.1. Bankowość elektroniczna w bankach spółdzielczych4.3.2. Internet jako instrument komunikacji marketingowej w bankachspółdzielczych
ROZDZIAŁ PIĄTY
EFEKTYWNOŚĆ I SKUTECZNOŚĆ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH5.1. Nakłady na wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez banki spółdzielcze5.1.1. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej a uwarunkowania wewnętrzne5.1.2. Struktura nakładów na wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej banków spółdzielczych5.2. Metody oceny efektywności i skuteczności komunikacji marketingowej bankówspółdzielczych5.2.1. Analiza SWOT5.2.2. Ocena skuteczności komunikacji marketingowej w bankachspółdzielczych5.2.3. Ocena efektywności komunikacji marketingowej w bankachspółdzielczych5.2.4. Efektywność komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych auwarunkowania wewnętrzne
PODSUMOWANIE I WNIOSKI
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL
SPIS WYKRESÓW
SPIS RYSUNKÓW
ZAŁĄCZNIK
Kod wydawnictwa: 978-83-61601-13-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.