Dodano produkt do koszyka

BESTSELLER Promocja

TWORZENIE MODELI BIZNESOWYCH PODRĘCZNIK WIZJONERA

TWORZENIE MODELI BIZNESOWYCH PODRĘCZNIK WIZJONERA

ALEXANDER OSTERWALDER, YVES PIGNEUR

Producent: ONE PRESS

Cena: 79.00 zł 71.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 13.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-8803-1

277 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
* Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
* Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
* Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords - odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.

SPIS TREŚCI

Szablon
* Definicja: Model biznesowy
* Dziewięć elementów fundamentalnych
* Szablon modelu biznesowego
Schematy
* Rozdzielanie
* Długi ogon
* Platformy wielostronne
* FREE jako model biznesowy
* Otwarte modele biznesowe
Projekt
* Z inspiracji klienta
* Kreowanie pomysłów
* Myślenie wizualne
* Tworzenie prototypów
* Opowiadanie historii
* Scenariusze
Strategia
* Otoczenie modelu biznesowego
* Ocena modelu biznesowego
* Perspektywy modelu biznesowego
* Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi
Proces
* Proces projektowania modelu biznesowego
Perspektywa
* Perspektywa
Posłowie
* Skąd się wzięła ta książka?
* Bibliografia

 

Kod producenta: 978-83-283-8803-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl