Dodano produkt do koszyka

Promocja

TURYSTYKA ZAKUPOWA W MIASTACH

TURYSTYKA ZAKUPOWA W MIASTACH

BEATA PALIŚ

Wydawnictwo: DIFIN

Cena: 95.00 zł 75.05 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8270-095-4

426 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

 

Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Miasto jako przestrzeń turystyczna
1.1. Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego
1.2. Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast
1.3. Handel w strukturze funkcji miasta
1.4. Wielowymiarowość miast - w kierunku fenomenu turystyki miejskiej

Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta
2.1. Pojęcie i formy turystyki miejskiej
2.2. Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki
2.3. Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej
2.4. Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej
2.5. Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej
2.6. Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego
2.7. Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta

Rozdział 3. Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach
3.1. Pojęcie turystyki zakupowej
3.2. Produkt turystyki zakupowej
3.3. Światowe destynacje zakupowe
3.4. Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie
3.5. Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej

Rozdział 4. Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej
4.1. Cele i hipotezy badawcze
4.2. Zakres badania
4.3. Zastosowane metody badawcze
4.4. Organizacja i przebieg badania
4.5. Charakterystyka respondentów - uczestników (konsumentów) turystyki zakupowej
4.6. Charakterystyka respondentów - interesariuszy turystyki zakupowej
4.7. Profile turystów zakupowych

Rozdział 5. Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców
5.1. Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych
5.2. Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty
5.3. Źródła informacji o miejscach zakupowych
5.4. Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych

Rozdział 6. Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej
6.1. Motywy podróży w celach zakupowych
6.2. Częstotliwość podróżowania
6.3. Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych
6.4. Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej
6.5. Wydatki turystów zakupowych
6.6. Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów

Rozdział 7. Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów
7.1. Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej
7.2. Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej - wybrane przykłady z Polski i ze świata
7.3. Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów
7.4. Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Spis załączników (on-line)

Kod wydawnictwa: 978-83-8270-095-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl