TESTOWANIE POMYSŁÓW BIZNESOWYCH. BIBLIOTEKA TECHNIK EKSPERYMENTALNYCH
ALEXANDER OSTERWALDER, DAVID J. BLAND
Wydawnictwo: HELION
Cena: 89.00 zł
70.31 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-283-6801-9
346 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności pomysłu na biznes i wyjaśnia cały proces testowania, począwszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz się z niej także, jak kształtować pożądane postawy zespołu: wypracujesz język i ceremoniał organizacji nastawionej na eksperyment.
Najwyższy czas przestać ograniczać się do opinii i zdobyć niepodważalne dane!
A zatem pojawił pomysł i jest szansa na sukces. Być może w przeszłości udało Ci się dokonać kilku niezłych wdrożeń. Teraz jednak chcesz wejść na wyższy poziom i nauczyć się testować pomysły, aby uniknąć oczywistych porażek. W tej książce znajdziesz najnowsze skuteczne rozwiązania praktyczne, oparte na sprawdzonych koncepcjach Steve‘a Blanka: metodologiach Customer Development oraz "w teren!".
Koniec z utartymi schematami i przestarzałymi rozwiązaniami!
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia najsłynniejszych praktyków i strategów tej dziedziny, aby nauczyć się stosowania niezwykłych technik eksperymentów! Przed Tobą nowoczesny przewodnik po świecie szybkich testów, dzięki którym znajdziesz drogę do działalności na dużą skalę. Wybieraj spośród 44 praktycznych testów, z których każdy może przynieść Ci niemały dochód!
SPIS TREŚCI
CZĘŚĆ I. Projektowanie
1.1. Dobór zespołu
1.2. Formułowanie pomysłu
CZĘŚĆ II. Testowanie
2.1. Hipoteza
2.2. Eksperyment
2.3. Wnioski
2.4. Decyzja
2.5. Zarządzanie
CZĘŚĆ III. Eksperymenty
3.1. Wybór eksperymentu
3.2. Rozpoznanie
3.3. Potwierdzenie informacji
CZĘŚĆ IV. Nastawienie
4.1. Na co uważać podczas realizacji eksperymentu?
4.2. Rola lidera w działalności eksperymentalnej
4.3. Organizacja nastawiona na eksperymenty
Posłowie
Kod wydawnictwa: 978-83-283-6801-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.