Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
STRATEGICZNA TRANSFORMACJA POLSKICH FIRM OD RESTRUKTURYZACJI DO STRATEGII ROZWOJU ZEWNĘTRZNEGO
red.nauk.WŁODZIMIERZ SROKA, red.nauk.HALINA CHWISTECKA-DUDEK
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Cena: 37.90 zł
34.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62897-19-3
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2012 |
|
Transformacja ustrojowa w Polsce wymusiła na przedsiębiorstwach
konieczność dostosowania się do zmieniających się warunków otoczenia.
Ostatnie lata w biznesie, to także okres wzmożonych zmian w wielu
dziedzinach życia gospodarczego, które zmuszają firmy do poszukiwania
nowych źródeł przewagi konkurencyjnej i strategii działania zapewniających
przetrwanie i rozwój na rynku. Wśród tych koncepcji można m.in. wymienić
organizacje sieciowe i wirtualne, benchmarking, reengineering, TQM,
alianse strategiczne i inne.
Występuje również cała rzesza podmiotów, które w swym rozwoju bazują
jedynie na strategiach rozwoju zewnętrznego, w tym zwłaszcza fuzjach
i przejęciach, czy też strategiach współpracy międzyorganizacyjnej (aliansach,
sieciach, klastrach, outsourcingu itd.).
Sposób i forma napisania monografii oraz zastosowane przykłady
z praktyki gospodarczej sprawiają, że opracowanie przeznaczone jest dla
szerokiego kręgu odbiorców obejmującego teoretyków jak i praktyków
zarządzania, a także studentów uczelni ekonomicznych wszystkich kierunków.
Kod wydawnictwa: 978-83-62897-19-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.