STRATEGIA ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE LESZCZYŃSKIM
ALINA ZAJADACZ, JOANNA ŚNIADEK
Wydawnictwo: PWSZ W LESZNIE
Cena: 28.30 zł
25.47 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-923916-8-5
269 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Celem niniejszego opracowania jest rozpoznanie potencjału turystycznego Regionu Leszczyńskiego oraz wskazanie możliwości wykorzystania go dla rozwoju turystyki wraz z koncepcją regionalnych produktów turystycznych. Zakres przestrzenny opracowania stanowi umowny Region Leszczyński, wyznaczony jako obszar dziesięciu jednostek terytorialnych, stowarzyszonych w Organizacji Turystycznej Leszno - Region, tj.:Miasto Leszno, Powiat Leszczyński (ziemski), Miasto i Gmina Rydzy-na, Miasto i Gmina Osieczna, Gmina Krzemieniewo, Gmina Lipno, Gmina Święciechowa, Gmina Wijewo, Gmina Włoszakowice oraz Gmina Przemęt.
SPIS TREŚCI
Rozdział 1. Ogólna charakterystyka Regionu Leszczyńskiego1.1. Położenie i zakres przestrzenny Regionu1.2. Sytuacja społeczno-gospodarcza RegionuRozdział 2. Walory turystyczne Regionu Leszczyńskiego2.1. Przyrodnicze walory turystyczne2.2. Kulturowe walory turystyczne2.3. Walory szlaków turystycznych2.4. Ocena atrakcyjności turystycznej Regionu LeszczyńskiegoRozdział 3. Infrastruktura materialna dla rozwoju turystyki w RegionieLeszczyńskim3.1. Baza noclegowa3.2. Baza żywieniowa3.3. Dostępność komunikacyjna i transport3.4. Biura podróży3.5. Informacja turystyczna3.6. Obiekty sportowo-rekreacyjne3.7. Obiekty i urządzenia kulturalno-rozrywkoweRozdział 4. Ocena uwarunkowań rozwoju turystyki w Regionie Leszczyńskim4.1. Uwarunkowania przyrodnicze4.2. Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i organizacyjnerozwoju turystyki4.3. Ruch turystyczny w Regionie Leszczyńskim4.4. Rynki konkurencyjne dla Regionu Leszczyńskiego4.5. Analiza SWOTRozdział 5. Strategia rozwoju produktów turystycznych Regionu Leszczyńskiego5.1. Wizja i misja turystyczna Regionu5.2. Cele strategiczne i operacyjne rozwoju turystyki5.3. Koncepcja produktów turystycznych Regionu Leszczyńskiego5.4. Wsparcie rozwoju produktów turystycznychRozdział 6. Promocja turystyczna Regionu Leszczyńskiego6.1. Cele promocji turystycznej6.2. Rynki docelowe działań promocyjnych6.3. Promocja produktów turystycznych6.4. Harmonogram działań6.5. Monitoring i analiza skuteczności działań promocyjnychZakończenieBibliografiaSpis tabelSpis rycinZałącznik
Kod wydawnictwa: 978-83-923916-8-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.