Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

SPRZEDAŻ WIRTUALNA ZYSKI REALNE

SPRZEDAŻ WIRTUALNA ZYSKI REALNE

JEB BLOUNT

Producent: HELION

Cena: 59.00 zł 53.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 16.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-7855-1

404 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.

Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!

SPIS TREŚCI

Przedmowa

Część I. Podstawa
1. I nagle wszystko się zmieniło
2. Czy sprzedaż twarzą w twarz odeszła w niepamięć?
3. Potrzeba jest matką sprzedaży wirtualnej
4. Sprzedaż wirtualna definicja i kanały komunikacji
5. Sprzedawca asynchroniczny
6. Łączenie

Część II. Dyscyplina emocjonalna
7. Cztery poziomy inteligencji sprzedażowej
8. Emocje mają znaczenie
9. Opanowana, asertywna pewność siebie
10. Głęboka wrażliwość

Część III. Wideorozmowy handlowe
11. Wideorozmowy prawie jakbyś tam był
12. Łączenie wideorozmów z procesami sprzedaży i zarządzania klientem
13. Pułapki umysłowe
14. Siedem technicznych aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
15. Pięć ludzkich aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
16. Wirtualne prezentacje i demonstracje
17. Przygotowanie do wystąpienia
18. Wiadomości wideo

Część IV. Rozmowy telefoniczne
19. Sięgnij po ten cholerny telefon
20. Prospekcja telefoniczna
21. Pięcioetapowy schemat prospekcji telefonicznej
22. Formułowanie skutecznych propozycji
23. Radzenie sobie z odmową podczas prospekcji telefonicznej
24. Nagrywanie skutecznych wiadomości głosowych

Część V. Wiadomości SMS, poczta elektroniczna, wiadomości bezpośrednie i czaty
25. Włączanie SMSów w zarządzanie klientami i komunikację handlową
26. Wiadomości SMS w prospekcji
27. Poczta elektroniczna podstawy
28. Cztery fundamentalne zasady prospekcji e-mailowej
29. Czteroetapowy schemat e-maila prospekcyjnego
30. Wiadomości bezpośrednie
31. Czat na stronie internetowej

Część VI. Media społecznościowe
32. Media społecznościowe jako nieodzowny fundament sprzedaży wirtualnej
33. Prawo znajomości i pięć C sprzedaży społecznościowej
34. Marka osobista

Część VII. Sprzedaż wirtualna to wciąż sprzedaż
35. Cała prawda o sztuczkach Jedi
36. Sprzedawanie niewidocznych ciężarówek

Przypisy

Podziękowania

Szkolenia, warsztaty i prezentacje

O autorze

Kod producenta: 978-83-283-7855-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.