SPRZEDAŻ WIRTUALNA ZYSKI REALNE
JEB BLOUNT
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00 zł
46.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-283-7855-1
404 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Część I. Podstawa
1. I nagle wszystko się zmieniło
2. Czy sprzedaż twarzą w twarz odeszła w niepamięć?
3. Potrzeba jest matką sprzedaży wirtualnej
4. Sprzedaż wirtualna definicja i kanały komunikacji
5. Sprzedawca asynchroniczny
6. Łączenie
Część II. Dyscyplina emocjonalna
7. Cztery poziomy inteligencji sprzedażowej
8. Emocje mają znaczenie
9. Opanowana, asertywna pewność siebie
10. Głęboka wrażliwość
Część III. Wideorozmowy handlowe
11. Wideorozmowy prawie jakbyś tam był
12. Łączenie wideorozmów z procesami sprzedaży i zarządzania klientem
13. Pułapki umysłowe
14. Siedem technicznych aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
15. Pięć ludzkich aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
16. Wirtualne prezentacje i demonstracje
17. Przygotowanie do wystąpienia
18. Wiadomości wideo
Część IV. Rozmowy telefoniczne
19. Sięgnij po ten cholerny telefon
20. Prospekcja telefoniczna
21. Pięcioetapowy schemat prospekcji telefonicznej
22. Formułowanie skutecznych propozycji
23. Radzenie sobie z odmową podczas prospekcji telefonicznej
24. Nagrywanie skutecznych wiadomości głosowych
Część V. Wiadomości SMS, poczta elektroniczna, wiadomości bezpośrednie i czaty
25. Włączanie SMSów w zarządzanie klientami i komunikację handlową
26. Wiadomości SMS w prospekcji
27. Poczta elektroniczna podstawy
28. Cztery fundamentalne zasady prospekcji e-mailowej
29. Czteroetapowy schemat e-maila prospekcyjnego
30. Wiadomości bezpośrednie
31. Czat na stronie internetowej
Część VI. Media społecznościowe
32. Media społecznościowe jako nieodzowny fundament sprzedaży wirtualnej
33. Prawo znajomości i pięć C sprzedaży społecznościowej
34. Marka osobista
Część VII. Sprzedaż wirtualna to wciąż sprzedaż
35. Cała prawda o sztuczkach Jedi
36. Sprzedawanie niewidocznych ciężarówek
Przypisy
Podziękowania
Szkolenia, warsztaty i prezentacje
O autorze
Kod wydawnictwa: 978-83-283-7855-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.