Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
SPRZEDAŻ DORADCZA. PRZESTAŃ SPRZEDAWAĆ ZACZNIJ ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY SWOICH KLIENTÓW
ANTHONY IANNARINO
Wydawnictwo: MT BIZNES
Cena: 64.90 zł
51.27 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8231-376-5
stron: 301
format: A5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić
Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że – jak twierdzi ponad połowa z nich – przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bezużytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy skazani na porażkę jeszcze przed spotkaniem z klientem? Nigdy w życiu!
Anthony Iannarino przedstawia szczegółowy plan działania pozwalający odnieść sukces w sprzedaży. Uczy handlowców i każdego, kto sprzedaje usługi oraz produkty swojej firmy, jak edukować klienta, by być tylko krok przed nim, i jak podchodzić do każdej transakcji, tak by budować swój autorytet, nie umniejszając autorytetowi klienta.
Ten jeden krok wystarczy, by klient potraktował nas jak partnera biznesowego i uznał za eksperta.
Najważniejsze to zadawać dobre pytania. Iannarino wskazuje konkretne zasady i narzędzia, które pozwolą sprzedawcy stać się autorytetem w oczach klienta i pokazać mu rozwiązania, których on sam nie widzi.
Obok strategii, taktyk i scenariuszów rozmów znajdziesz tu także zwroty niezbędne w kontakcie z klientami, w tym takie, które nie obniżą autorytetu klienta, a wskażą jego słabe strony. Nauczysz się, jak przeprowadzić klientów ze słabej pozycji, w której znaleźli się z powodu złych decyzji, nieodpowiedniego zrozumienia rynku lub po prostu pecha, do pozycji, w której poczują się silni.
Pamiętaj, aby:
postawić się na miejscu potencjalnego partnera strategicznego
zachęcać do zmiany i zapewniać kontekst
wyróżniać się w rozmowie sprzedażowej
pomagać kupującemu na każdym etapie zaspokajania jego potrzeb.
To książka dla wszystkich profesjonalistów zajmujących się sprzedażą produktów i usług klientom firmowym – rozsądna, skuteczna i oparta na zasadach, które będą miały natychmiastowy wpływ na wyniki. To także obowiązkowa lektura dla kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów operacyjnych, chcących doskonalić swoje umiejętności związane ze sprzedażą.
Anthony Iannarino zdradza, jak zdobyć zdecydowaną przewagę konkurencyjną na dzisiejszym zatłoczonym rynku. Jego metodologia „One-Up” całkowicie zmienia zasady gry.
— JEB BLOUNT, dyrektor generalny Sales Gravy i autor książki Sales EQ
Anthony Iannarino jest drugim najlepszym na świecie pisarzem zajmującym się sprzedażą. To jego najlepsza praca!
— JEFFREY GITOMER, autor Biblii handlowca i Czerwonej książeczki sprzedawcy
„Wiem coś, czego nie wiesz” to świetna strategia. Ta książka prezentuje metody i taktyki prawdziwie doradczego podejścia. Musisz ją przeczytać!
— CHRIS CHAMPAGNE, dyrektor generalny Champagne Consulting Group Inc.
Kod wydawnictwa: 978-83-8231-376-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.