SPOŁECZNE KONTEKSTY INTERNETU
DAMIAN MUSZYŃSKI
Wydawnictwo: GÓRNOŚLĄSKA WYŻSZA SZKOŁA HANDLOWA
Cena: 39.80 zł
35.82 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-89277-01-5
125 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Społeczne konteksty rozwoju internetu to temat szeroko omawiany przez nauki społeczne, a publikacji poświęconych tej tematyce wciąż przybywa. Wybraliśmy więc dobry moment, by za sprawą różnorodnych tekstów zgromadzonych w niniejszym tomie zaprezentować własny punkt widzenia. Nie wynajdujemy wprawdzie istotnych dla nauk społecznych zagadnień, ale rzucamy hasło, ale próbujemy, mimo świadomości nikłego znaczenia nas samych i - być może - podejmowanych przez nas tematów. Zatem niech poniższe prace tak właśnie będą potraktowane: jako próba, jako refleksja, jako "rzut oka", niedoskonałego, ludzkiego, jako impresja młodych badaczy lub osób aspirujących do osiągnięcia stopnia naukowego. Ze względu na różnorodność społeczno-internetowych zagadnień teksty zostały wybrane według pewnego rodzaju pedagogicznego klucza, tak by wprost lub pośrednio zazębiały się z pedagogicznym myśleniem bądź były bodźcem do dalszych rozważań pedagogicznych.W książce znalazły się prace młodych badaczy, reprezentujących różne ośrodki akademickie i dyscypliny naukowe. Tekst autorstwa Damiana Muszyńskiego (Gdańsk), rozpoczynający tom, jest poświęcony zjawisku przyrostu informacji w dobie internetu, nadmiarowości informacyjnej (redundancji), odczytywanej jako kontekst współczesnej edukacji. Katarzyna Młyńska (Gdańsk) próbuje dociec, jaki sens nadają swojej pracy z internetem studenci.
SPIS TREŚCI
Wstęp Damian Muszyński Zjawisko redundancji jako kontekst współczesnej edukacji.W stronę pedagogiki internetuKatarzyna Młyńska Student w sieci wiedzy i informacji Grzegorz Dominik StunżaNowe internetowe narzędzia edukacyjnej wymiany i współpracy. Kultura edukacyjnego daruMichał Piotr Pręgowski Blog tematyczny jako narzędzie edukacyjne - perspektywy, szansę, zagrożenia..Jan Mateusz Zając Specyfika komunikacji internetowej w kontekście e-learninguJoanna WryczaEmotikony próbą oddania synkretyzmu mowyAleksandra MorawskaElektroniczne oko. Kilka uwag o nadzorze, inwigilacji i tożsamości w internecie.Jan Mateusz ZającTechniki wpływu społecznego a udział w internetowych badaniach ankietowych.Aleksandra Żukowska"By móc się rozbroić, potrzebna jest broń". New media literacy jako współczesna alternatywadla poszukiwania upełnomocnieniaNotki o autorach
Kod wydawnictwa: 978-83-89277-01-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.