Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
SKUTECZNE KOMUNIKOWANIE W AUDYCIE WEWNĘTRZNYM
JOANNA PRZYBYLSKA, WALDEMAR RYDZAK, JACEK TRĘBECKI
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 49.00 zł
38.71 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8102-336-8
154 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Skuteczna komunikacja jest jedną z pięciu najważniejszych kompetencji zawodowych wymaganych w środowisku audytorów wewnętrznych. Autorzy książki dowiedli jednak istnienie luki kompetencyjnej w tym obszarze. Zaobserwowano deficyt zarówno w zakresie umiejętności odczytywania emocji i mowy ciała, jak również w zakresie umiejętności przekazywania informacji i raportowania. Wśród audytorów zauważalna jest także potrzeba podniesienia kompetencji w zakresie wystąpień publicznych, a także komunikowania się poprzez media - społecznościowe i tradycyjne. Niniejsza książka, będąc opracowaniem naukowym i raportem z badań, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z obszaru kompetencji komunikacyjnych w środowisku audytorów wewnętrznych.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Komunikowanie w audycie wewnętrznym
1.1. Istota audytu wewnętrznego
1.2. Kwalifikacje i kompetencje w zawodzie audytora wewnętrznego
1.3. Rola komunikowania w audycie wewnętrznym i problemy w komunikowaniu
Rozdział 2
Kompetencje komunikacyjne audytora
2.1. Skuteczne i poprawne komunikowanie
2.2. Komunikowanie werbalne i pozawerbalne
2.3. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych
2.4. Nowoczesne formy komunikowania
Rozdział 3
Komunikowanie przy zbieraniu informacji
3.1. Źródła informacji pierwotnych i wtórnych - projektowanie procesu badawczego
3.2. Źródła osobowe - jak rozmawiać i słuchać, by uzyskać pożądane informacje
3.3. Nowoczesne źródła informacji - media społecznościowe, big data
3.4. Kłamstwo, źródła, formy i sposoby wykrywania
Rozdział 4
Komunikowanie i jego etyka przy przekazywaniu informacji
4.1. Komunikowanie pisemne - raportowanie
4.2. Komunikowanie ustne - wystąpienia publiczne i ich aspekty
4.3. Mnemotechniki podczas przygotowania wystąpień
4.4. Etyczne aspekty komunikowania
Rozdział 5
Komunikowanie audytora wewnętrznego w świetle badania
5.1. Metoda badania
5.2. Charakterystyka badanej zbiorowości audytorów wewnętrznych
5.3. Umiejętności komunikowania się na tle innych kompetencji audytorów wewnętrznych
5.4. Ocena kompetencji audytorów wewnętrznych w zakresie komunikowania
5.5. Audytorzy wewnętrzni wobec sytuacji kryzysowych
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków i wykresów
Kod wydawnictwa: 978-83-8102-336-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.