SEO MARKETING BĄDź WIDOCZNY W INTERNECIE
ADRIAN ANDRZEJCZYK
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.90 zł
47.32 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-283-9004-1
232 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1. POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE
1.1. Pojęcie, cele i funkcje komunikacji marketingowej
1.1.1. Orientacja przedsiębiorstwa na rynek
1.1.2. Pojęcie komunikacji marketingowej
1.1.3. Funkcje komunikacji marketingowej
1.1.4. Cele komunikacji marketingowej
1.1.5. Modele sprzedaży
1.2. Istota komunikacji marketingowej w internecie
1.3. Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie
1.3.1. Content marketing
1.3.2. Social media marketing
1.3.3. Performance marketing
1.3.4. Pozycjonowanie stron internetowych
2. KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE
2.1. Strategia SEO
2.1.1. Cele pozycjonowania strony
2.1.2. Istota strategii komunikacji marketingowej
2.1.3. Słowa kluczowe
2.1.4. Parametry techniczne
2.2. Działania on-site
2.2.1. Budowanie witryn dla SEO
2.2.2. Pozycjonowanie techniczne
2.2.3. Rola marketingu treści
2.3. Działania off-site
2.3.1. Rola linków i linkowania
2.3.2. Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing)
2.3.3. Spam SEO
2.4. Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron
2.4.1. Metadane
2.4.2. UX/UI
2.4.3. Jakość witryny
2.4.4. Brand
2.5. Audyt SEO
2.5.1. Audyt strony internetowej
2.5.2. Analiza rynku i konkurencji
2.5.3. Analiza sukcesu
3. ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
3.1. Metoda badawcza
3.1.1. Środowisko badawcze
3.1.2. Wdrożenie narzędzi
3.1.3. Strategia pozycjonowania strony
3.2. Analiza wyników badań
3.2.1. Audyt stron
3.2.2. Pozycje serwisów w świetle wyników badań
3.3. Wnioski z badań
3.4. Wykorzystanie badań empirycznych
ZAKOŃCZENIE
BRIEF MARKETINGOWY
WYKAZ SKRÓTÓW
BIBLIOGRAFIA
Kod wydawnictwa: 978-83-283-9004-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.