Dodano produkt do koszyka

Promocja

ROLA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W TWORZENIU PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO

ROLA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W TWORZENIU PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO

MAGDALENA STEFAŃSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 48.90 zł 44.01 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-808-2

327 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014

Głównym celem opracowania jest identyfikacja oraz modelowanie instrumentów i relacji przedsiębiorstw handlu detalicznego z interesariuszami w ramach sfery instrumentalno-czynnościowej do budowania lub wzmacniania ich przewagi konkurencyjnej poprzez CSR.W książce sformułowano następujące cele szczegółowe:- umiejscowienie koncepcji CSR w nurtach nauk o zarządzaniu- wskazanie na znaczenie CSR dla strategii działania przedsiębiorstw handlu detalicznego-- wyjaśnienie roli społecznej odpowiedzialności w tworzeniu wartości w ramach funkcji wyróżnionych w łańcuchu tworzenia wartości w przedsiębiorstwie oraz identyfikacja uwarunkowań postrzegania przez interesariuszy działań społecznie odpowiedzialnych detalistów-- identyfikacja znaczenia inicjatyw opartych na idei CSR dla interesariuszy oraz związku pomiędzy aktywnością przedsiębiorstw handlowych w obszarze komunikowania o CSR a zaangażowaniem w kwestie społeczne grup interesariuszy-- stworzenie modelu, który uwzględniałby istniejące uwarunkowania działań CSR w handlu detalicznym w odniesieniu do strategii konkurowania przedsiębiorstw tego sektora.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1

Koncepcja CSR jako wyznacznik strategii przedsiębiorstw handlu detalicznego1.1. Ewolucja i istota pojęcia społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw1.2. Koncepcja CSR w wybranych nurtach nauk o zarządzaniu1.3. Uwarunkowania rozwoju koncepcji CSR w przedsiębiorstwach handludetalicznego1.4. Miejsce społecznej odpowiedzialności w strategiach detalistówRozdział 2CSR a źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego2.1. Istota i źródła przewagi konkurencyjnej detalistów2.2. Model łańcucha wartości społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstw2.3. Strategie konkurowania społecznie odpowiedzialnych detalistów na polskim rynku2.4. Instrumenty marketingowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw opartej na koncepcji CSRRozdział 3Osiąganie przewagi konkurencyjnej dzięki CSR w kluczowych grupachinteresariuszy przedsiębiorstwa handlu detalicznego3.1. Nabywcy jako interesariusze detalistów działających zgodnie z ideą CSR3.1.1. Postawy nabywców a postrzeganie CSR3.1.2. Zachowanie nabywców wobec społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstw handlowych3.1.3. Wpływ strategii pozycjonowania na postrzeganie działań CSR detalisty3.2. Relacje przedsiębiorstw handlowych z dostawcami w świetle idei CSR3.2.1. Powiązania w kanałach dostaw w świetle koncepcji społecznej odpowiedzialności3.2.2. Koncepcja CSR wobec sił przetargowych w relacjach dostawcówi detalistów3.2.3. Kanały dostaw produktów sprawiedliwego handlu jako przykładwdrożenia idei CSR3.3. Pracownicy jako docelowa grupa działań społecznie odpowiedzialnegodetalisty3.3.1. Warunki pracy w handlu detalicznym3.3.2. Cele i narzędzia CSR w relacjach detalisty z pracownikamiRozdział 4CSR w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego w świetle badań empirycznych4.1. Metodyka badań empirycznych4.2. Wybrane uwarunkowania działań CSR wobec nabywców z perspektywystrategii konkurowania detalistów4.2.1. Wiedza i postawa nabywców wobec działań społecznie odpowiedzialnych a wizerunek przedsiębiorstwa handlowego4.2.2. Strategie konkurowania detalistów jako uwarunkowanie oceny działań CSR przez nabywców4.3. Znaczenie CSR w relacjach przedsiębiorstw handlu detalicznego z dostawcami4.4. Wpływ społecznej odpowiedzialności na relacje przedsiębiorstwa handlowego z pracownikami4.4.1. Uwarunkowania postrzegania społecznie odpowiedzialnego pracodawcy przez pracowników sklepów4.4.2. Czynniki związane z CSR w tworzeniu przewagi konkurencyjnejprzedsiębiorstwa handlowego jako pracodawcyRozdział 5Zarządzanie relacjami z interesariuszami przedsiębiorstwa handlowegow myśl koncepcji CSR dla umacniania przewagi konkurencyjnej5.1. Modele relacji z kluczowymi interesariuszami w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlu detalicznego5.2. Budowanie przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa handlowena podstawie koncepcji CSR - wymiar aplikacyjnyZakończenieAneksBibliografiaSpis rysunków, wykresów i tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-808-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl