Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

ROLA MEDIÓW W KREOWANIU WIZERUNKU WPŁYWOWYCH KOBIET

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

ROLA MEDIÓW W KREOWANIU WIZERUNKU WPŁYWOWYCH KOBIET

EMILIA ZAKRZEWSKA

Wydawnictwo: NEWSLINE SP. Z O.O.

Cena: 64.90 zł 58.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-965447-6-6

stron: 205

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2023

 

Współczesne media odgrywają istotną rolę w procesie socjalizacji i utrwalania wzorców mających związek z postrzeganiem określonych grup społecznych, m.in. definiując, co oznacza bycie kobietą czy mężczyzną. Rzeczywistość medialna często jest odbierana jako zjawisko o obiektywnym i jednocześnie naturalnym charakterze kształtujące system przekonań, poglądów czy postaw jednostek. W przekazach medialnych wizerunki medialne kobiet i mężczyzn odzwierciedlają pełen zestaw stereotypowych ról płciowych. Media sprzyjają wytwarzaniu i podtrzymywaniu stereotypów związanych z „kobiecością” i „męskością”. Zagadnienie medialnego wizerunku wpływowych kobiet to niewątpliwie trudny i obszerny temat, który wymaga złożonej i wielowymiarowej analizy uwzględniającej różne rodzaje medialnego przekazu.

W monografii Autorka uwzględnia charakterystykę zagadnień, które dotyczą stopnia wpływu mediów na kreowanie wizerunku wpływowych kobiet. Analiza literatury przedmiotu oraz doświadczenia zawodowe Autorki monografii wskazują, że dzięki temu możliwe będzie zdobycie wiedzy, która pozwoli na efektywne zarządzanie wizerunkiem osobistym wpływowych kobiet. Wiedza ta może się okazać przydatna dla specjalistów pracujących przy tworzeniu strategii wizerunkowych, menedżerów gwiazd, doradców wizerunkowych, a także osób zainteresowanych zarządzaniem wizerunkiem osobistym.

SPIS TREŚCI

Wstęp
Rozdział 1. Istota pojęcia wizerunek i etapy jego budowania
1.1. Wizerunek – definicje i charakterystyka pojęcia
1.1.1. Prawna definicja pojęcia wizerunek
1.1.2. Definicja pojęcia wizerunek a konteksty jego występowania
1.1.3. Istota wizerunku a pojęcia pokrewne
1.2. Analiza podmiotu wizerunku
1.3. Charakterystyka wymiarów wizerunku
1.4. Rodzaje wizerunku
1.5. Cechy wizerunku
1.6. Analiza elementów wizerunku osobistego
1.7. Etapy tworzenia wizerunku
1.8. Czynniki wpływające na budowanie wizerunku
Rozdział 2. Medialny obraz kobiet
2.1. Kobiecość jako kategoria społeczno-kulturowa
2.1.1. Kobiecość – próba definicji
2.1.2. Czynniki kształtujące społeczno-kulturowy obraz kobiecości
2.2. Wizerunek kobiet w polskich mediach przed 1989 rokiem
2.3. Medialny wizerunek kobiet w kampaniach reklamowych
2.3.1. Istota reklamy
2.3.2. Typologie wizerunków kobiet w reklamie
2.4. Medialny wizerunek kobiet w przekazach prasowych
2.4.1. Analiza wizerunku kobiet w prasie kobiecej
2.4.2. Analiza wizerunku kobiety w prasie politycznej
2.4.3. Analiza wizerunku kobiet w prasie biznesowej oraz w pozostałych kategoriach prasy (w tym prasie eksperckiej)
2.5. Wizerunek kobiet w programach telewizyjnych
2.5.1. Wizerunek kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych
2.5.2. Wizerunek kobiet w programach poświęconych tematyce „kobiecej”
2.5.3. Wizerunek kobiet w programach eksperckich i pozostałych
kategoriach programów
2.6. Wizerunek kobiety celebrytki w dyskursie publicznym
2.7. Wizerunek współczesnych kobiet w mediach a stereotypy dotyczące płci
Rozdział 3. Metodologia, przebieg badań oraz analiza wyników
3.1. Podstawowe założenia metodologiczne
3.1.1. Metodyka badawcza, problematyka badań mieszanych
3.1.2. Cel, hipotezy i pytania badawcze
3.1.3. Wstępne założenia i ograniczenia protokołu badawczego
3.2. Badania ilościowe w grupie dziennikarzy i odbiorców wizerunku kobiet
3.2.1. Badania dziennikarzy
3.2.2. Badania odbiorców wizerunku kobiet
3.3. Badania jakościowe ‒ analiza treści przekazów medialnych
3.3.1. Organizacja i przebieg badań
3.3.2. Sylwetki kobiet uwzględnionych w badaniu
3.3.3. Analiza wyników badań jakościowych
3.3.4. Podsumowanie badań jakościowych Podsumowanie i wnioski
Zakończenie
Bibliografia
Publikacje drukowane
Źródła internetowe
Akty prawne
Spis tabel
Spis wykresów
Spis rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-965447-6-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl