ROLA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KSZTAŁTOWANIU BEZPIECZEŃSTWA
BRYGIDA GWIAZDA-RZEPECKA, MAGDALENA MARIAN
Wydawnictwo: AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH
Cena: 46.90 zł
42.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65422-90-3
106 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Monografia ta koncentruje się na aktualnych obecnie zagadnieniach dotyczących komunikacji i bezpieczeństwa w mediach społecznościowych. Została ona podzielona na cztery części - cztery rozdziały poświęcone: (1) komunikacji w mediach społecznościowych, (2) mediom społecznościowym, (3) bezpieczeństwu w mediach społecznościowych oraz (4) terroryzmowi w mediach społecznościowych.
W pierwszym rozdziale pt. Komunikacja w mediach społecznościowych zdefiniowane zostaną takie pojęcia, jak: komunikacja, komunikowanie oraz proces komunikowania. Omówione będą dwa modele komunikowania się, ogólny i interakcyjny, kwestie dotyczące aktywnego słuchania oraz sześć szczebli komunikowania, od intrapersonalnego do masowego. Zaprezentowane zostaną werbalne i niewerbalne sposoby komunikowania, aspekty dotyczące komunikacja w sytuacji kryzysowej i konfliktowej oraz specyfika komunikowania się w Internecie.
W drugim rozdziale pt. Media społecznościowe zaprezentowane zostaną definicje oraz klasyfikacja mediów społecznościowych. Omówione będą takie aspekty, jak historia oraz rola mediów społecznościowych. Przedstawione będą również wyniki badań obrazujące potęgę mediów społecznościowych.
W trzecim rozdziale pt. Media społecznościowe a bezpieczeństwo omówione zostaną aspekty dotyczące aktywności internautów na portalach społecznościowych, zjawiska hejtu, cyberprzemocy i agresji w wirtualnym świecie. Przedstawione zostały również kampanie społeczne, które walczą z okazywaniem nienawiści w mediach społecznościowych i uzależnieniami od nowoczesnych technologii, oraz metody radzenia sobie z hejtem.
W czwartym rozdziale pt. Media społecznościowe a terroryzm omówione zostaną takie zagadnienia, jak relacje mediów masowych oraz mediów społecznościowych z terroryzmem. Zaprezentowane zostaną również ataki terrorystyczne w Paryżu w 2015 r. jako przykład reakcji mediów społecznościowych.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział I. Komunikacja w mediach społecznościowych
1.1. Werbalne i niewerbalne sposoby komunikowania
1.2. Komunikacja w sytuacji kryzysowej i konfliktowej
1.3. Specyfika komunikowania się w Internecie
Rozdział II. Media społecznościowe
2.1. Definicje i klasyfikacja mediów społecznościowych
2.2. Historia mediów społecznościowych
2.3. Potęga i rola mediów społecznościowych
Rozdział III. Media społecznościowe a bezpieczeństwo
3.1. Aktywność na portalach spolecznościowych
3.2. Zjawisko hejtu w social mediach.
3.3. Cyberbullying i agresja w wirtualnym świecie
3.4. Uzależnienia od Internetu i mediów społecznościowych
3.5. Kampanie społeczne przeciwko cyberprzemocy w mediach społecznościowych oraz przeciwko uzależnieniom od nowoczesnych technologii
Rozdział IV. Media społecznościowe a terroryzm
4.1. Media masowe a terroryzm
4.2. Media społecznościowe narzędziem terroryzmu
4.3. Ataki terrorystyczne w Paryżu w 2015 r. jako przykład reakcji
mediów społecznościowych
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-65422-90-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.