PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNYCH
red.JUSTYNA LIPIŃSKA, red.GRZEGORZ ROSŁAN
Wydawnictwo: AKADEMIA OBRONY NARODOWEJ
Cena: 43.90 zł
39.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7523-239-4
183 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
Ponad dziewięćdziesiąt lat temu na Uniwersytecie w Nowym Jorku Edward L. Bernays wygłosił pierwszy w historii wykład z zakresu public relations. Od tego czasu problematyka ta intensywnie się rozwijała i dziś stanowi ważną część zarządzania organizacjami. Wszyscy, niezależnie od miejsca pracy i stanowiska zawodowego, wiemy, że liczą się kompetencje komunikacyjne i relacje społeczne, dlatego tak ważne jest szkolenie i doskonalenie w tym zakresie.W dyskusji na temat public relations nie chodzi o krytykę bądź potępianie konkretnych pomysłów, ale raczej o promocję i odpowiedzialne podejście do wyzwań współczesności.Powyższe przesłanki były inspiracją dla autorów, których celem było przedstawienie problemów public relations jako elementu zarządzania jednostką publiczną. Twórcy zaprezentowali różne rodzaje inicjatyw, prowadzonych w celu pozyskiwania społecznej aprobaty dla działalności organizacji publicznych, w tym Wojska Polskiego.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział 1. Kształtowanie wizerunku instytucji publicznej1.1. Public Relations na gruncie polskim - przemyślenia nad wybranymi zagadnieniami - Magdalena WOJCIECHOWSKA1.2. Problemy Public Relations instytucji publicznych jako elementuzarządzania jednostką publiczną - Paweł ZDUNIAK1.3. Kreowanie wizerunku instytucji i budowanie relacji z mediami -Renata WRONA1.4. Marketingowe podstawy promocji a promocja instytucjipublicznych - Monika LEWIŃSKA1.5. Marketing linii lotniczych. Wybrane zagadnienia -Tadeusz ZIELIŃSKIRozdział 2. Public Relations w wojsku2.1. Relacje jednostki wojskowej z lokalnym otoczeniem -Stanisław SIRKO2.2. Wojskowy Public Relations - doświadczenia dziennikarza militarnego,rzecznika prasowego MON i cywilnego doradcy ds. wizerunku -Jarosław RYBAK2.3. Media relations w zadaniach promocyjnych Sił Zbrojnych -Justyna LIPIŃSKA2.4. Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego na przykładzie wywiadui kontrwywiadu wojskowego - Mariusz WĘGRZYN2.5. Negatywny wpływ wpisów internetowych na wizerunek wojska -Jacek ŻEBRYK2.6. Działalność prasowo-informacyjna Sił ZbrojnychRzeczypospolitej Polskiej - Justyna LIPIŃSKARozdział 3. Narzędzia Public Relations3.1. Obiektywne i subiektywne czynniki wizerunkowe wpływającena skuteczność rekrutacji do Sił Zbrojnych - Ilona M. ŚLIMAK3.2. Czarny Public Relations - przykłady i analiza - Katarzyna ZEMŁA3.3. Internet jako narzędzie kształtujące wizerunek organizacjina przykładzie AON - Justyna WYSZECKA3.4. Komunikacja w organizacji a sytuacje niepewności - raport z badań -Marlena NIEMIEC 1443.5. Autorytet jako element wizerunku organizacji -Grzegorz ROSŁAN3.6. Przywództwo jako determinanta wizerunku organizacji -Tomasz MAJEWSKISYLWETKI UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW
Kod wydawnictwa: 978-83-7523-239-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.