Dodano produkt do koszyka

Promocja

PRZEDSIĘWZIĘCIA DEWELOPERSKIE

PRZEDSIĘWZIĘCIA DEWELOPERSKIE

KATARZYNA KANIA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Cena: 27.90 zł 25.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7252-754-7

111 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

W pracy zostały zaprezentowane wybrane problemy prowadzenia projektów deweloperskich w ujęciu ekonomicznym. Omówiono podstawowe pojęcia związane z przedsięwzięciami deweloperskimi, a także różnice pomiędzy byciem deweloperem a prowadzeniem działalności deweloperskiej. Wykorzystując doświadczenia zagraniczne, przedstawiono modele procesu deweloperskiego. Zwrócono również uwagę na wyzwania, z jakimi mierzy się deweloper, zwłaszcza w kwestii tworzenia banku ziemi. Podjęto rozważania nad znaczeniem gruntu w przedsięwzięciach deweloperskich oraz komercjalizacją projektów deweloperskich, która jest efektem dobrego programowania inwestycji m.in. poprzez opracowanie skutecznej strategii marketingowej. W pracy poruszono również kwestie kreowania wizerunku tworzonych obiektów oraz czynników, które wpływają na powodzenie przedsięwzięć deweloperskich. Przedstawiono także analizę trendów w realizacji nieruchomości w poszczególnych segmentach na polskim rynku deweloperskim.

SPIS TREŚCI

Wstęp 1. Działalność deweloperska - podstawowe pojęcia1.1. Istota i cel działalności deweloperskiej 1.2. Funkcje działalności deweloperskiej 1.3. Rodzaje działalności deweloperskiej 1.4. Zakres przedsięwzięć deweloperskich Pytania kontrolne 2. Złożoność przedsięwzięć deweloperskich 2.1. Przebieg przedsięwzięć deweloperskich 2.2. Modele procesu deweloperskiego 2.3. Uczestnicy działalności deweloperskiej 2.4. Rynek deweloperski Pytania kontrolne 3. Wyzwania w działalności deweloperskiej 3.1. Wybór lokalizacji dla projektu deweloperskiego 3.2. Due diligence jako narzędzie wspomagające decyzje o zakupie nieruchomości 3.3. Przesłanki tworzenia banku ziemi przez deweloperów Pytania kontrolne4. Znaczenie gruntu w projektach deweloperskich 4.1. Nieruchomość gruntowa jako przedmiot inwestycji 4.2. Deweloper jako kreator popytu i podaży gruntów 4.3. Pojęcie i rodzaje gruntów deweloperskich 4.4. Determinanty wykorzystania gruntów przez deweloperów Pytania kontrolne 5. Komercjalizacja projektów deweloperskich 5.1. Marketing przedsięwzięć deweloperskich 5.2. Kreowanie marki przedsięwzięć deweloperskich 5.3. Czynniki powodzenia projektów deweloperskich 5.4. Kierunki realizacji przedsięwzięć deweloperskich w PolscePytania kontrolne Literatura Spis tabel Spis rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-7252-754-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl