Dodano produkt do koszyka

Promocja

PROJEKTOWANIE HURTOWNI DANYCH ZARZĄDZANIA KONTAKTAMI Z KLIENTAMI (CRM)

PROJEKTOWANIE HURTOWNI DANYCH ZARZĄDZANIA KONTAKTAMI Z KLIENTAMI (CRM)

CHRIS TODMAN

Wydawnictwo: WNT

Cena: 70.40 zł 63.36 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-204-3150-6

347 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005

 

Autor opisuje zagadnienia dotyczące zarządzania informacjami o klientach firmy i podkreśla jego znaczenie dla powodzenia firmy. Przedstawia metodykę definiowania, projektowania i implementacji hurtowni typu CRM. Analizuje kluczowe znaczenie czasu w modelowaniu hurtowni danych i formułowaniu zapytań do niej. Sporo miejsca poświęca sprawom związanym z kierowaniem przedsięwzięciem, a mianowicie określaniu celów, założeń i ryzyka. Zajmuje się problemem tworzenia zespołu, a w tym podziału zadań. Przedstawia zagadnienia dotyczące szacowania opłacalności hurtowni danych typu CRM. Omawia dostępne na rynku oprogramowanie potrzebne do budowy takich hurtowni. Opisuje trendy rozwojowe w dziedzinie tworzenia hurtowni danych. Zajmuje się więc między innymi temporalnymi bazami danych, rozszerzeniami SQL o OLAP, wspomaganiem aktywnego podejmowania decyzji, integracją danych zewnętrznych i niestrukturalnych oraz agentami wyszukiwania. W dodatkach przedstawia opis schematu hurtowni danych typu CRM dla fikcyjnego Klubu Miłośników Wina.Książka jest napisana bardzo przystępnie. Jest przeznaczona dla specjalistów od baz danych, dla projektantów systemów wspomagających podejmowanie decyzji, a także dla szefów firm, którym zależy na sprawnych kontaktach z klientami.SPIS TREŚCISPIS RYSUNKÓW WSTĘPPODZIĘKOWANIA Rozdział 1. ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI Z KLIENTAMI1.1. Aspekt biznesowy 1.2. Cele biznesowe 1.3. Strategia biznesowa 1.4. Wzorzec wartości Bliskość klienta Przywództwo produktowe Doskonałość operacyjna 1.5. Zarządzanie kontaktami z klientami Na czym zatem polega CRM? Lojalność klienta i odejście klienta Znajomość klienta Segmentacja (grupowanie) Zarządzanie kampaniami marketingowymi Marketing spersonalizowany Kontakt z klientem 1.6. Podsumowanie Rozdział 2. WPROWADZENIE DO TEMATYKI HURTOWNI DANYCH2.1. Wstęp Wprowadzenie do analizy przykładowego przedsiębiorstwa Informacja strategiczna i informacja operacyjna 2.2. Czym jest hurtownia danych? 2.3. Analiza wymiarowa 2.4. Tworzenie hurtowni danych Ekstrakcja Integracja Baza danych hurtowni Nawigacja po agregacjach Prezentowanie informacji 2.5. Problemy występujące podczas używania relacyjnychbaz danych Problemy związane z czasem Problemy z SQL 2.6. Podsumowanie Rozdział 3. PROBLEMY PROJEKTOWE, KTÓRYM MUSIMY STAWIĆ CZOŁA 3.1. Wymiarowe modele danych Model wymiarowy a model w 3NF Gwiazdy i płatki śniegu 3.2. Co się nadaje dla CRM Zachowania klienta a osobiste dane klienta - reguła przyczynowo-skutkowa Co się stało z trójpoziomowym modelem pojęciowy / logiczny /fizyczny ? Model pojęciowy a Klub Miłośników Wina 3.3. Podsumowanie Rozdział 4. ZNACZENIE CZASU W HURTOWNIACH DANYCH4.1. Rola czasu Czas faktyczny i czas transakcji Dane dotyczące zachowali Dane dotyczące osobistych danych klienta 4.2. Problemy związane z czasem Wpływ czasu na model danych Wpływ czasu na wyniki zapytań Wymiar czasu Efekt przyczynowych zmian danych 4.3. Przechwytywanie zmian Przechwytywanie zachowań Przechwytywanie osobistych danych klientów Podsumowanie problemów związanych z czasem 4.4. Rozwiązania pierwszej generacji dla czasu Podejście typu 1 Podejście typu 2 Podejście typu 3 TSQL2 Zapytania temporalne 4.5. Wariacje na temat 4.6. Wnioski z przeglądu metod pierwszej generacji Rozdział 5. MODEL POJĘCIOWY5.1. Wymagania stawiane modelowi pojęciowemu Sposób traktowania zachowań Sposób traktowania osobistych danych - retrospekcja 5.2. Wykrywanie zmian danych Przyczynowość Częstość zapisywania zmian 5.3. Modelowanie punktowe Składniki modelu punktowego dotyczącego zachowań Model punktowy a ogólny model pojęciowy 5.4. Warsztaty modelowania punktowego Metoda modelowania punktowego Warsztat strategii informacyjnej Warsztat analizy składników 5.5. Podsumowanie Rozdział 6. MODEL LOGICZNY6.1. Modelowanie logiczne 6.2. Implementcja retrospekcji Wprowadzenie Użycie atrybutów istnienia 6.3. Użycie wymiaru czasu 6.4. Schemat logiczny 6.5. Rozważania dotyczące wydajności 6.6. Wybieranie rozwiązania 6.7. Częstość przechwytywania zmienionych danych 6.8. Więzy spójności Wiązy podwójnego zliczania Wiązy spójności referencyjnej Wiązy usuwania 6.9. Ocena i podsumowanie modelu logicznego Rozdział 7. IMPLEMENTACJA FIZYCZNA7.1. Architektura hurtowni danych Warstwa przetwarzająca (VIM) Margines błędu Pula danych 7.2. Aplikcje wspomagające CRM 7.3. Robienie kopii zapasowych 7.4. Archiwizowanie 7.5. Ekstrakcja i ładowanie 7.6. Podsumowanie Rozdział 8. UZASADNIENIE BIZNESOWE8.1. Podejście przyrostowe Określanie przyrostów 8.2. Prezentcja 8.3. Podsumowanie Rozdział 9. ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘWZIĘCIEM9.1. Wprowadzenie 9.2. Jakie są elementy dostawy? 9.3. Jakie założenia i potencjalne zagrożenia powinienemuwzględnić? 9.4. Jakiego rodzaju zespołu potrzebuję? Struktura analizy pracy przy tworzeniu hurtowni danych 9.5. Podsumowanie Rozdział 10. PRODUKTY PROGRAMOWE10.1. Ekstrakcja, przekształcanie i ładowanie Ekstrakcja Przekształcanie Ładowanie 10.2. Bezpośrednie przetwarzanie analityczne - OLAP 10.3. Narzędzia do tworzenia zapytań 10.4. Eksploracja danych 10.5. Zarządzanie kampaniami marketingowymi 10.6. Personalizacja 10.7. Narzędzia do zarządzania metadanymi Metadane aktywne a pasywne 10.8. Sortowania Rozdział 11. PRZYSZŁOŚĆ11.1. Temporalne bazy danych (rozszerzenia temporalne) 11.2. Rozszerzenia OLAP do SQL 11.3. Aktywne wspomaganie decyzji 11.4. Dane zewnętrzne 11.5. Dane nieustrukturalizowane 11.6. Agenci wyszukiwania 11.7. Aplikacje świadome DSS Dodatek A. KLASYFIKACJA TEMPORALNA DLA KLUBU MIŁOŚNIKÓW WINA Dodatek B. MODEL PUNKTOWY DLA KLUBU MIŁOŚNIKÓW WINA Dodatek C. MODEL LOGICZNY DLA KLUBU MIŁOŚNIKÓW WINA Dodatek D. ATRYBUTY KLIENTÓWLITERATURASKOROWIDZ

Kod wydawnictwa: 83-204-3150-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl