Dodano produkt do koszyka

Promocja

PROJEKT WSZiM. SYSTEM INFORMATYCZNY WSPOMAGAJĄCY ZARZĄDZANIE UCZELNIĄ

PROJEKT WSZiM. SYSTEM INFORMATYCZNY WSPOMAGAJĄCY ZARZĄDZANIE UCZELNIĄ

JANUSZ GÓRCZYŃSKI, PAWEŁ GÓRCZYŃSKI

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE

Cena: 145.90 zł 131.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-88781-43-8

422 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007

Książka poświęcona problematyce projektowania relacyjnych baz danych w oparciu o MS SQL Server. Interfejs bazy danych został utworzony w środowisku MS Access jako ADP (Access Data Project).Problematyka budowy bazy danych i jej interfejsu została przedstawiona na przykładzie aplikacji przeznaczonej do zarządzania uczelnią.Na 422 stronach zostały szczegółowo przedstawione zadania, które tworzą całościowy obraz życia (funkcjonowania) tego typu jednostki i metody ich rozwiązywania.Wyjątkowo (w stosunku do wcześniejszych naszych pozycji) do książki nie został dołączony krążek CD z kompletem źródeł zarówno bazy danych jak i jej interfesju, co wynikało po prostu z rodzaju prezentowanych zagadnień oraz konieczności ochrony zarówno dorobku autorów jak i danych osobowych studentów i pracowników Uczeleni.Wyjątkowa, jak na pozycje wydawane przez naszą Uczelnię jest także cena prezentowanej książki, ale i wyjątkowo duży (i wieloletni) był nakład pracy poniesiony na zbudowanie i wdrożenie omawianej aplikacji.Mimo braku krążka CD prezentowana pozycja zawiera wiele przykładów wykorzystania VBA do wspomagania pracy formularzy, raportów i innych obiektów bazy danych. W szczególności - zdaniem autorów - na uwagę zasługuje zaproponowane w tej pracy rozwiązanie dotyczące obsługi z poziomu kodu VBA procedur przechowywanych SQL.

SPIS TREŚCI

1. WSTĘP2. INTERFEJS APLIKACJI 2.1. OBSŁUGA PROCEDUR PRZECHOWYWANYCH2.2. WYBRANE WSPÓLNE PROCEDURY I FUNKCJE VBA2.3. MENU APLIKACJI 3. OBSŁUGA KANDYDATÓW3.1. TABELE 3.2. WIDOKI 3.3. FUNKCJE SKALARNE 3.4. PROCEDURY PRZECHOWYWANE 3.5. REJESTRACJA KANDYDATA 3.5.1. Dopisanie miejscowości 3.5.2. Dopisanie kodu pocztowego 3.5.3. Dopisanie nazwy szkoły3.6. REJESTRACJA OCEN MATURALNYCH 3.7. RANKING KANDYDATÓW 3.8. REZYGNACJA KANDYDATA 3.9. ZNIŻKI WPISOWEGO, REJESTRACJA I EDYCJA4. OBSŁUGA STUDENTÓW 4.1. TABELE 4.2. WIDOKI 4.3. PROCEDURY PRZECHOWYWANE 4.4. AKTUALIZACJA DANYCH 4.5. PRZEGLĄD DANYCH PERSONALNYCH4.6. INFORMACJA NA PODSTAWIE NUMERU ALBUMU 4.7. ZMIANA NAZWISKA 4.8. REJESTRACJA PODANIA4.9. PRZEGLĄD PODAŃ 5. OBSŁUGA BIEŻĄCEGO SEMESTRU5.1. WIDOKI 5.2. PROCEDURY PRZECHOWYWANE I FUNKCJE 5.3. AKTUALIZACJA DANYCH WYBRANEGO SEMESTRU 5.4. SKREŚLENIA I URLOPY 5.4.1. Skreślenie studenta w semestrze 5.4.2. Skreślenie studenta z brakiem rejestracji 5.4.3. Udzielenie urlopu w semestrze bieżącym5.5. WZNOWIENIA STUDIÓW5.5.1. Przywracanie studenta skreślonego 5.5.2. Wznowienie studiów 5.6. ORGANIZACJA SEMESTRU 5.6.1. Liczebność grup ćwiczeniowych w semestrach 5.6.2. Liczebność grup językowych w semestrach 6. REJESTRACJA OCEN 6.1. TABELE 6.2. WIDOKI 6.3. FUNKCJE 6.3.1. Funkcje tablicowe 6.3.2. Funkcje skalarne 6.4. PROCEDURY PRZECHOWYWANE 6.5. PROCEDURY VBA ZWIĄZANE Z REJESTRACJĄ OCEN 6.6. PRZYGOTOWANIE REJESTRACJI OCEN 6.6.1. Skojarzenie wykładowcy i przedmiotu6.6.2. Ustalenie przedmiotu, prowadzącego i semestru 6.6.3. Ustalenie godzin, formy zaliczenia i punktów ECTS 6.7. FORMULARZ REJESTRACJI OCEN 6.7.1. Rejestracja ocen ze zwykłych przedmiotów w sesji normalnej 6.7.2. Rejestracja ocen z języków w sesji normalnej 6.7.3. Rejestracja ocen ze zwykłych przedmiotów w sesji poprawkowej 6.7.4. Rejestracja ocen z języków w sesji poprawkowej 6.9. PRZEGLĄD OCEN DLA DANEGO STUDENTA 6.9.1. Wykaz ocen i formy zaliczenia 6.9.2. Wykaz wszystkich ocen z datami 6.10. WYKAZ BRAKUJĄCYCH ZALICZEŃ 6.11. ZESTAWIENIA PUNKTÓW ECTS 6.11.1. Zbiorcze zestawienie ECTS dla wybranego semestru 6.11.2. Zestawienie ECTS dla jednego, wybranego semestru 6.11.3. Zestawienie ECTS, przygotowanie do promocji 6.11.4. Wykaz ECTS z okresu studiów dla wybranego studenta 6.12. SPRAWDZENIE KOMPLETNOŚCI ZALICZEŃ 6.13. PROMOCJA STUDENTÓW 7. POMOC MATERIALNA 7.1. TABELE 7.2. WIDOKI I FUNKCJE TABLICOWE 7.3. REJESTRACJA NOWEGO STYPENDIUM 7.4. PRZEGLĄD PRZYZNANYCH STYPENDIÓW 7.5. IMIENNY WYKAZ PRZYZNANEJ POMOCY 7.6. ZBIORCZE, KWOTOWE ZESTAWIENIE PRZYZNANEJ POMOCY 7.7. STYPENDIUM NAUKOWE, USTALENIE ŚREDNICH OCEN 8. OPŁATY STUDENCKIE 8.1. TABELE 8.2. WIDOKI 8.3. FUNKCJE 8.3.1. Funkcje tablicowe 8.3.2. Funkcje skalarne 8.4. PROCEDURY PRZECHOWYWANE 8.5. REJESTRACJA WPISOWEGO 8.6. REJESTRACJA CZESNEGO 8.7. REJESTRACJA OPŁATY DYPLOMOWEJ 8.8. REJESTRACJA OPŁATY ZA DODATKOWE ZALICZENIE 8.9. INFORMACJE FINANSOWE 8.9.1. Informacja o studencie 8.9.2. Informacja o opłatach za dodatkowe zaliczenia 8.9.3. Kontrola wpłat w wybranym dniu 8.9.4. Zbiorcze zestawienie wpłat czesnego 8.9.5. Aktualny stan opłat 8.10. EDYCJA SEMESTRU, CYKLU I ZNIŻKI DLA DANEGO STUDENTA 9. MODUŁ ABSOLWENCI 9.1. TABELE, PROCEDURY PRZECHOWYWANE I FUNKCJE 9.1.1. Tabele 9.1.2. Widoki 9.1.3. Procedury przechowywane 9.1.4. Funkcje tabelaryczne 9.1.5. Funkcje skalarne 9.2. PRZYGOTOWANIE PROTOKOŁU EGZAMINACYJNEGO 9.3. WYBÓR PRZEDMIOTÓW ROKU 3 DANEJ SPECJALNOŚCI 9.4. EDYCJA WYBORU PRZEDMIOTÓW SPECJALIZACYJNYCH 9.5. REJESTRACJA PRACY DYPLOMOWEJ 9.6. PRZYGOTOWANIE SUPLEMENTU 9.7. INFORMACJA O LICZBIE ABSOLWENTÓW 9.8. WYKAZ OCEN DLA ABSOLWENTA 10. MODUŁ PŁACE 10.1. TABELE 10.2. WIDOKI 10.3. FUNKCJE 10.3.1. Funkcje tabelaryczne 10.3.2. Funkcje skalarne 10.4. PROCEDURY PRZECHOWYWANE 10.5. PROCEDURY VBA INTERFEJSU 10.5.1. Przygotowanie przelewów płac 10.5.2. Przygotowanie składek RMUa 10.5.3. Rozliczenie prac dyplomowych 10.5.4. Nagrody i ich rozliczanie 10.5.5. Przygotowanie PIT 10.6. FORMULARZE I RAPORTY PŁACOWE 10.6.1. Definiowanie wypłat 10.6.2. Raporty z definiowania wypłat 10.6.3. Przygotowanie wypłaty i jej detale 10.6.4. Wydruk płac i składek RMUa 10.6.5. Rozliczenie prac dyplomowych 10.6.6. Rejestracja i rozliczenie nagrody 10.6.7. Druk raportów składek i zaliczek 10.6.8. Przygotowanie PIT 10.7. HARMONOGRAM CZYNNOŚCI PŁACOWYCH 11. INFORMACJE I NARZĘDZIA UŻYTKOWNIKA 11.1. INFORMACJA O APLIKACJI 11.2. ZMIANA HASŁA LOGOWANIA 12. NARZĘDZIA ADMINISTRATORA PROJEKTU 12.1. MODYFIKACJA WARTOŚCI PARAMETRÓW 12.2. ZARZĄDANIE UPRAWNIENIAMI 12.3. POŁĄCZENIE Z BAZĄ DANYCH 12.3.1. Makro AutoExec 13. LITERATURA 14. INDEKS

Kod wydawnictwa: 978-83-88781-43-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl