Dodano produkt do koszyka

Promocja

PROFESJONALNY WŁAŚCICIEL PRODUKTU JAK SCRUM ZWIĘKSZA PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ

PROFESJONALNY WŁAŚCICIEL PRODUKTU JAK SCRUM ZWIĘKSZA PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ

DON McGREAL, RALPH JOCHAM

Wydawnictwo: APN PROMISE

Cena: 79.80 zł 71.82 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7541-371-7

346 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Ta książka prezentuje metodę wyrażania życzeń w sposób przekonujący, logiczny i minimalizujący zamieszanie i kłopoty.."-KEN SCHWABER, Prezes i założyciel Scrum.orgWłasność produktu to coś więcej, niż tylko mechanika: chodzi o przyjęcie odpowiedzialności i skupienie się na wartościach we wszystkim, co robimy. W tej książce dwóch wiodących ekspertów w dziedzinie własności produktu w procesie Scrum pokazuje, jak identyfikować, mierzyć i maksymalizować wartość w cały cyklu życia naszego produktu.Opierając się na łącznie 40 latach doświadczeń w programowaniu agile, Don McGreal i Ralph Jocham prowadzą Czytelnika poprzez wszystkie warstwy tworzenia koncepcji, rozwijania i doprowadzania produktu do stanu dojrzałego. Dowiemy się tu, jak planować strategię, zarządzać złożonością, stale dostarczać wartość i implementować solidne najlepsze praktyki zarządzania backlogami i wydaniami. Wplecione w tekst osobiste spostrzeżenia autorów pozwalają rozpoznać i pokonać przeszkody, na jakie może natrafić zarządzanie produktem.Definiowanie sukcesu "od zewnątrz", używając zewnętrznych miar do prowadzenia projektuWprowadzenie wzmocnienia i przedsiębiorczości do roli właściciela produktu i dopasowywanie wszystkiego do wspólnego modelu biznesowegoSkuteczne stosowanie roli właściciela produktu w procesie Scrum, artefaktów i zdarzeńWypełnianie i zarządzanie backlogami produktu i używanie specyfikacji dostosowywanych na czasUlepszanie przejrzystości, zmniejszanie długi technicznego i skalowanie produktu (nie Scruma)Wykorzystanie Scrum do wprowadzenia autonomii, mistrzostwa i celowości do pracy naszego zespołuSPIS TREŚCIPrzedmowa Wprowadzenie Podziękowania O autorach Strategia Zwinne zarządzanie produktem Quiz Podejście produktowe a podejście projektoweCo to jest zarządzanie produktem? Próżnia zarządzania produktem i trzy W Wizja Wartość Walidacja Zarządzanie produktem i Serum Właściciel produktu Definiowanie produktu Przegląd quizu Wizja Quiz Modelowanie biznesowe Szablon modelu biznesowego Wizja produktu Skupienie Praktyczność a emocjonalność Wszechobecna Wizja w Scrumie Strategia techniczna Przegląd quizu Wartość Quiz Definicja wartości Dostarczanie wartości Metryki wartości Zarządzanie oparte na dowodach Bieżąca wartość Czas wprowadzenia na rynek Zdolność do innowacji Śledzenie metryk Gdzie idą pieniądze Wartość negatywna Widoczna Niewidoczna Neutralność wartości Wypaczenie metryk Przegląd quizu Walidacja Quiz Opinie zwrotne interesariuszy Informacje zwrotne z rynku Produkt MVP Produkt MVP w modelu Kano Wzorce MVP MVP jako kampania promocyjna MVP jako wydobywanie wiedzy MVP jako strona docelowa MVP jako Czarnoksiężnik z krainy OzMVPjako pojedyncza funkcjaZwrot lub trwanie Przegląd quizu Scrum Empiryzm Quiz To jest złożony problem Quiz pewności Wizualizacja złożoności Cynefin Oczywiste Skomplikowane Złożone Chaos Podsumowanie TYPY ZŁOŻONOŚCI Zarządzane ryzykiem Przegląd quizu Scrum Quiz Dlaczego ramy postępowania? Filary Scruma Przejrzystość Inspekcja Adaptacja Role Scruma Właściciel produktu Zespół deweloperski Serum master Inne Artefakty Scruma Backlog produktu Backlog sprintu Przyrost Kryteria sukcesu Specyfikacja przez przykład Przegląd quizu Taktyka Zarządzanie backlogiem produktu Quiz Co to jest wymaganie? Backlog produktu Historie użytkowników Wymaganie niefunkcjonalne Epiki Kryteria akceptacyjne Eksperymenty Porządkowanie backlogu produktu Mierzenie wartości, ryzyka i rozmiaru."Ukończenie" Definicja "ukończenia" Przykładowa definicja "ukończenia"Przygotowanie" to sposób myśleniaDoprowadzenie do przygotowania Zarządzanie wymaganiami Lean Mapowanie historii Kroki tworzenia mapy historii Badanie mapy historii Mapy historii i backlogi produktu Przeszłość i przyszłość Mapowanie wpływu Kryteria sukcesuSpecyfika przez przykładPrzegląd quizuZarządzanie wydawaniem Quiz Powody wydawania Strategia wydawania Większe wydania Mniejsze wydania Wydania funkcjonalne Szacowanie i prędkość Zarządzanie wieloma zespołami Skalowanie produktów Jeden produkt, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, jeden zespół deweloperski Wiele produktów, wiele zespołów deweloperskich Jeden produkt, wiele zespołów deweloperskichRamy postępowania Nexus Raportowanie Podstawy prognozowania Przewidywanie przy wielu produktach Procent wykonania Symulacja Monte Carlo ,Jakiego koloru jest prędkość? Ustalanie budżetu Nadzór i zgodność Rozpoczęcie Jakość Definicje Typy jakości Utrzymywanie jakości Przegląd quizu Profesjonalny właściciel produktuPojęcie sukcesu właściciela produktuOdbierający właściciel produktuInicjujący właściciel produktu TV Umiejętności i cechy Mierzenie sukcesu Indeks

Kod wydawnictwa: 978-83-7541-371-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl