Dodano produkt do koszyka

Promocja

PROCESY MODELOWANIA DANYCH I PODEJMOWANIA DECYZJI W ARCHITEKTURZE SYSTEMOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

PROCESY MODELOWANIA DANYCH I PODEJMOWANIA DECYZJI W ARCHITEKTURZE SYSTEMOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA

red.nauk.MAŁGORZATA PAŃKOWSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-566-1

190 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Gospodarowanie informacją jest kluczowym problemem zarządzania ze względu na szybki wzrost ilości przetwarzanych danych, a zwiększające się ryzyko utraty wartości informacji ze względu na wyciek danych i brak zgodności z regulacjami prawnymi. Zasoby danych gospodarczych pochodzą z różnych źródeł, przesyłane są wieloma różnorodnymi kanałami wymagają porządkowania celem składowania i przetwarzania. Niniejsza monografia określa jak podjąć wyzwania współczesnych przedsiębiorstw dotyczące tego, jak czerpać korzyści z danych, jak porządkować problemy zarządzania danymi i jak projektować wydajne i skuteczne procesy biznesowe.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie I. Wiedza o kliencie podstawą strategii i komunikacji omnichannel(Edyta Abramek) II. Perspektywa użytkownika IoS kluczową determinantąstrategii dopasowania biznes-IT (Artur Machura) III. Przegląd metod modelowania i optymalizacji procesów(Adam Mrozek) IV. Wykorzystanie danych do doskonalenia usług w organizacjachnon profit (Joanna Palonka) V. Architektura systemowa dla modelowania i zarządzaniadanymi masowymi (Małgorzata Pańkowska) VI. Graf wiedzy: teoria i praktyczne zastosowanie (Mariia Rizun) VII. Badania okulograficzne w wyszukiwarkach internetowych- przegląd badań (Artur Strzelecki) VIII. Zastosowanie autopojezy społeczności agentów programowychwe wspomaganiu procesów biznesowych organizacji(Mariusz Żytniewski) Informacja o Autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-566-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl