Dodano produkt do koszyka

Promocja

PROCES KREATYWNOŚCI I JEGO UWARUNKOWANIA W OBSZARZE MARKETINGU + CD

PROCES KREATYWNOŚCI I JEGO UWARUNKOWANIA W OBSZARZE MARKETINGU + CD

EWA JERZYK

Wydawnictwo: AE POZNAŃ

Cena: 59.80 zł 53.82 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7417-256-1
 
257 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
 

Głównym celem pracy było zidentyfikowanie procesu kreatywności w obszarze marketingu, z uwzględnieniem jego uwarunkowań oraz jego podmiotowego charakteru, a zatem poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak przebiega ten proces, co go początkuje, jakie warunki mu sprzyjają, a jakie blokują, w jakich zakresach marketingu potrzeba kreatywności jest największa, jaka jest wiedza i umiejętności w dziedzinie myślenia kreatywnego pracowników zajmujących się marketingiem? Realizacji tego celu służyło wnikliwe zbadanie zagadnienia od strony ustaleń teore-tycznych, dostarczanych przez inne dyscypliny nauki, co miało przełożyć się na em¸piryczną umiejętność rozpoznania tego zagadnienia w sferze marketingu. Okazało się, że prosta transkrypcja tej wiedzy nie jest możliwa, ponieważ już na poziomie językowym występowały problemy w interpretacji pojęć. Starano się posługiwać terminami i znaczeniami wypracowanymi min. przez psychologię, socjologię czy filozofię, ale też przyjmowano niekiedy inne znaczenie, z uwagi na zakres i specyfikę omawianych zagadnień.

SPIS TREŚCI

Wstęp1. Istota i kształtowanie się pojęcia kreatywności1.1. Ewolucja pojęcia1.2. Definiowanie kreatywności1.3. Kreatywność w rozumieniu potocznym1.4. Teoretyczne koncepcje procesu twórczego1.4.1. Teorie klasyczne1.4.2. Teorie nowoczesne1.4.3. Teorie systemowe2. Miejsce i znaczenie kreatywności w ekonomii i naukach o zarządzaniu2.1. Twórczość w teorii ekonomii2.2. Kreatywność we współczesnych koncepcjach i modelach zarządzania2.3. Miejsce i rola kreatywności w marketingu i przedsiębiorstwie3. Proces kreatywności w ujęciu teoretycznym3.1. Geneza procesu twórczego w przedsiębiorstwie3.2. Przegląd ujęć modelowych procesu twórczego3.3. Techniki kreatywności w procesie twórczym3.4. Podmiot procesu twórczego i kontekst oceny jego kreatywności3.4.1. Proces twórczy w wymiarze zespołu i jednostki3.4.2. Kryteria i proces oceniania kreatywności4. Proces kreatywności w marketingu - potrzeby i uwarunkowania4.1. Kreatywność a wyzwania współczesnego rynku4.2. Zorientowanie przedsiębiorstwa na kreatywność4.3. Potrzeby marketingu w zakresie kreatywności i nowatorskiego myślenia4.4. Przebieg i uwarunkowania procesu kreatywności w marketingu4.4.1. Proces kreatywności w marketingu - źródła, etapy i stopień sformalizowania4.4.2. Uwarunkowania procesu kreatywności w marketingu5. Proces kreatywności w marketingu w wymiarze podmiotowym5.1. Kreatywność zespołowa i komunikacja w procesie twórczym5.2. Analiza świadomości i wiedzy na temat procesu kreatywności wśród kadry menedżerskiej i pracowników marketingu5.3. Sposoby i kryteria oceniania potencjału kreatywności pracowników marketinguZakończenieAneksBibliografiaSpis schematów, wykresów i tabelZałącznik CD

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-256-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl