Dodano produkt do koszyka

Promocja

PRAKTYKA EMPLOYER BRANDINGU ROZMOWY Z MENEDŻERAMI

PRAKTYKA EMPLOYER BRANDINGU ROZMOWY Z MENEDŻERAMI

JULITA DĄBROWSKA

Wydawnictwo: KALITERO

Cena: 52.00 zł 46.80 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-945904-0-6

117 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

To lektura obowiązkowa dla wszystkich liderów organizacji. Autorka doskonale uchwyciła podstawową zasadę, która jest jednocześnie warunkiem koniecznym, aby odnieść sukces employer brandingowy - marka pracodawcy musi być spójna z marką korporacyjną. Imperatywem zatem jest, aby działania w tym obszarze były spójne z innymi procesami i działaniami w organizacji. A to lider firmy ma na nie największy wpływ, dlatego też rozmowy z prezesami to zdecydowanie najlepszy sposób, by pokazać najlepsze praktyki budowania marki pracodawcy.Joanna Ciszewska, CEO firmy Stratea

SPIS TREŚCI

Wstęp

Nie zmienię się, zaufanie to dla mnie podstawaRozmowa z Jarosławem CzająWażne pytanie: Czy zaufanie jest ważne w procesie budowania marki pracodawcy?Biznes to sfera wartościRozmowa z Robertem OgóremWażne pytanie: Czy idea klienta wewnętrznego sprawdza się w procesie budowania marki pracodawcy?Wiem, że duża zmiana to duże możliwościRozmowa z Krystyną MatysiakWażne pytanie: Jak stworzyć unikalną listę atrybutów pracodawcy?Moja praca polega przede wszystki na spotykaniu się z innymi ludźmiRozmowa z Mają Chabińską-RossakowskąWażne pytanie: Jaką rolę pełni dział zarządzania ludźmi w firmie, w procesie budowania marki pracodawcy?Zmieniamy się, ponieważ zależy nam na osiągnięciu lepszych rezultatówRozmowa z Andrzejem BorczykiemWażne pytanie: Jak oceniać pracowników, by chcieli utożsamiać się z marką pracodawcy?Działamy w tandemie skutecznieRozmowa z Arturem Pielakiem i Markiem ŚciążkoWażne pytanie: Jak komunikować się z pracownikami w trudnych czasach?Nauczyłam się słuchać moich ludziRozmowa z Dagmarą GłowackąWażne pytanie: Dlaczego pracodawcy stawiają na pracę zespołową?W Havas Media Group rozwijamy pasje naszych pracownikówRozmowa z Małgorzatą WęgierekWażne Pytanie: Jak ważny jest empowerment w budowaniu marki pracodawcy?Najważniejsze jest budowanie i podtrzymywanie relacji z ludźmiRozmowa z Mirosławem KępińskimWażne pytanie: Jaki wpływ ma szef firmy na budowanie marki pracodawcy?Uwierzyłam w mentoringRozmowa z Ewą ZmysłowskąWażne pytanie: Jak zadbać o rozwój pracowników w firmie? Minisłowniczek

Kod wydawnictwa: 978-83-945904-0-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl