PRACOWNIK KLUCZOWY W PROCESIE DZIELENIA SIĘ WIEDZĄ MOTYWY WARUNKI METODY
MIECZYSŁAW MORAWSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-666-4
209 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2017
Podstawowym problemem badawczym ujętym w opracowaniu jest teoretyczna i aplikacyjna weryfikacja warunków, motywów i metod zachęcających kluczowych pracowników przedsiębiorstwa, posiadających unikalne kompetencje i decydujących o pozycji konkurencyjnej firmy, do dzielenia się wiedzą (i jej dyfuzji) z pracownikami o niższych kompetencjach.Celem pracy jest identyfikacja motywów oraz warunków (w tym odnoszących się do motywowania) skłaniających pracowników kluczowych do dzielenia się osobistą wiedzą z innymi pracownikami oraz opracowanie koncepcji (z warstwą ideową - filozofia i pragmatyczną - metody) sprzyjającej doskonaleniu procesów dzielenia się wiedzą w proponowanym ujęciu.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział 1. Zmiany w zarządzaniu ludźmi i wiedzą1.1. Druga generacja zarządzania wiedzą. Ewolucja podejść: od technologiido relacji interpersonalnych1.2. Integracja procesów zarządzania wiedzą i zarządzania kapitałem ludzkim(kapitałem intelektualnym)Rozdział 2. Pracownik kluczowy w procesie dzielenia się wiedzą -analiza podstawowych desygnatów 2.1. Pojęcie, wyróżniki, funkcje i profil kompetencyjny pracownika kluczowego2.2. Dzielenie się wiedzą - istota procesu Rozdział 3. Praktyczne aspekty dzielenia się wiedzą w świetle badańempirycznych3.1. Założenia i metodyka badań3.2. Literaturowa i empiryczna analiza wstępnych wyników badań3.3. Analiza wyników badań zasadniczych 3.4. Loża ekspertów - wyniki badań 3.5. Podsumowanie rezultatów badań empirycznychRozdział 4. Model dzielenia się wiedzą z udziałem pracownikówkluczowych4.1. Podejście strategiczne do zarządzania pracownikami kluczowymi 4.2. Koncepcja i metoda dzielenia się wiedzą z udziałem pracowników kluczowych. Model autorskiZakończenieZałącznikiLiteraturaAutorski leksykon pojęć podstawowych Spis rysunkówSpis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-666-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.