Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ

POMIARY AKTYWNOŚCI MÓZGU W BADANIACH NEUROMARKETINGOWYCH

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

POMIARY AKTYWNOŚCI MÓZGU W BADANIACH NEUROMARKETINGOWYCH

ANNA RUTKOWSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI

Cena: 42.00 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8100-404-6

stron: 122

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

 

Problematyka zachowań, decyzji konsumenckich oraz różnych aspektów procesu zakupowego i konsumpcji jest przedmiotem interdyscyplinarnych badań z zakresu ekonomii, zarządzania, socjologii, psychologii i antropologii. Neuromarketing stanowi nowatorskie zastosowanie neuronauki, które zyskuje na znaczeniu zarówno w badaniach akademickich, jak i w praktyce biznesowej. W monografii opisano nowoczesne metody pomiaru aktywności mózgu stosowane w badaniach neuromarketingowych, których celem jest identyfikacja, ocena i wyjaśnienie procesów zachodzących w mózgu podczas ekspozycji na bodźce marketingowe.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów. Przedstawiono w niej specyfikę neuromarketingu i badań neuromarketingowych oraz ukazano mózg jako przedmiot tego typu badań. Określono użyteczność i rolę w rozwoju współczesnego neuromarketingu takich metod neurometrycznych, jak: elektroencefalografia (EEG), magnetoencefalografia (MEG), funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI), funkcjonalna spektroskopia bliskiej podczerwieni (fNIRS) i pozytonowa tomografia emisyjna (PET). Przybliżono fizyczne i neurobiologiczne podstawy neuroobrazowania, dzięki któremu możliwe jest określenie procesów mózgowych skorelowanych z percepcją bodźców marketingowych oraz identyfikacja neuronalnych korelatów decyzji i zachowań konsumenckich. Autorka zaprezentowała również możliwości wykorzystania zaawansowanych metod obrazowania mózgu w badaniach nad procesem decyzyjnym i zachowaniami rynkowymi konsumentów. Określiła użyteczność pomiarów neurometrycznych w aspekcie naukowym (poznawczym) i aplikacyjnym (biznesowym), przedstawiając jednocześnie ograniczenia badawcze i etyczne neuroobrazowania.
Monografia stanowi wartościową lekturę dla osób zainteresowanych problematyką psychologii konsumenta, neuromarketingu i neuronauki konsumenckiej. Polecana jest entuzjastom interdyscyplinarnego podejścia do badań naukowych i rynkowych. Ze względu na synkretyzm wiedzy marketingowej, psychologicznej i medycznej będzie przydatna naukowcom, doktorantom i studentom.

Kod wydawnictwa: 978-83-8100-404-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.