Dodano produkt do koszyka

Promocja

PODRÓŻE I TURYSTYKA W PERSPEKTYWIE SPOŁECZNEJ FILOZOFICZNEJ I PEDAGOGICZNEJ CZŁOWIEK W

PODRÓŻE I TURYSTYKA W PERSPEKTYWIE SPOŁECZNEJ FILOZOFICZNEJ I PEDAGOGICZNEJ CZŁOWIEK W

red.nauk.JOANNA WYLEŻAŁEK

Wydawnictwo: WSTiJO WARSZAWA

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-933284-9-9
 
295 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014
 

Prezentowana dwutomowa monografia naukowa stanowi interdyscyplinarną refleksję nad znaczeniem podróżowania i turystyki we współczesnym społeczeństwie. Przemieszczanie się ludzi w przestrzeni i związane z tym społeczno-kulturowe konsekwencje, podobnie jak konsekwencje psychologiczne w wymiarze indywidualnym, stanowią jeden z podstawowych czynników konstytuowania się społeczeństwa ludzkiego na każdym kolejnym etapie rozwoju. Podróżowanie i turystyka nabierają szczególnego znaczenia we współczesnym społeczeństwie, ponieważ stanowią podłoże dyfuzji kultury, zmian w obrębie świadomości społecznej, zmian w dziedzinie polityki i gospodarki, przyczyniając się jednocześnie do konstytuowania się globalnego społeczeństwa.

(fragment Wprowadzenia)

SPIS TREŚCI

ROZDZIAŁ I SPOŁECZNO-EKONOMICZNE I PRAWNE ASPEKTY TURYSTYKI Hanna Zawistowska Ocena wpływu członkostwa w UE na rozwój turystyki w Polsce Anna Nowakowska Ekonomiczne i społeczne konsekwencje globalizacji w sferze turystyki Magdalena Kachniewska Trendy społeczne i konsumenckie jako czynnik przeobrażeń rynku turystycznego Bolesław Iwan Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne rozwoju turystyki konferencyjno-kongresowej w Polsce Gabriela Kuhn "Nie odwracaj wzroku!" - ochrona dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym w turystyce

ROZDZIAŁ II TRENDY SPOŁECZNE I KONSUMENCKIE A PODRÓŻE I TURYSTYKA W WYMIARZE KULTUROWYM Zygmunt Kruczek W pogoni za egzotyką - między szokiem kulturowym a globalnym kiczem (dylematy współczesnej turystyki egzotycznej) Anna Ostrowska-Tryzno, Natalia Łukasik Międzykulturowe aspekty turystyki biznesowej Karolina Buczkowska Osoby niepełnosprawne - pełnoprawni turyści kulturowi Grzegorz Bieńczyk Podróże i wędrówki ekstremalne istotnym elementem współczesnej turystyki Krzysztof Prendecki Kibice i pseudokibice - turyści specyficzni

ROZDZIAŁ III PODRÓŻE W CZASIE I PRZESTRZENI A EWOLUCJA MODY I OBYCZAJÓW Joanna Wyleżałek Moda jako fakt świadomościowy. Dwa oblicza mody - kreacja i manipulacja Justyna Tomczyk Moda i turystyka. Nowy wymiar społeczeństwa konsumpcyjnego Alicja Myśliwiec Ubiór mówiony - dyskurs mody w Polskiej Kronice Filmowej i felietonach Barbary Hoff. Podróż do czasów PRL-u Krzysztof Trojanowski Nad morze po słońce i relaks. Ewolucja mody i obyczajów plażowych w pierwszej połowie XX wieku Marcin Skibicki Francuski plakat turystyczny Art Deco Anna Zawisza Historia dżinsów jako zjawiska społecznego. Dżinsy - symbol podróżujący w czasie i przestrzeni Agnieszka Maj Moda na szczupłą sylwetkę. Wczasy odchudzające w perspektywie socjologicznej Katarzyna Filipowicz, Paulina Goździak Wpływ masowego przemieszczania się ludzi w przestrzeni społecznej na twórczość współczesnych kreatorów mody

Kod wydawnictwa: 978-83-933284-9-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl