Dodano produkt do koszyka

Promocja

PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI WIZERUNKOWEJ I JĘZYKU

PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI WIZERUNKOWEJ I JĘZYKU

KLAUDIA CYMANOW-SOSIN

Wydawnictwo: PETRUS

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7720-574-7
 
154 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
 

Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.

ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII

SPIS TREŚCI

Przedmowa Wstęp

CZĘŚĆ I

PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ -W STRONĘ KOMPETENCJI ODBIORCZYCHPerswazja w reklamie w kontekście konsumenckich zachowań użytkowników mediów Perswazja i manipulacja jako zjawiska kontekstowe na przykładzie reklamsektora usług instytucji rynku finansowego Fotografia reklamowa a pamięć twórcy: fotokompozycje Ryszarda Horowitza

Reklama wizerunkowa jako forma budowania kapitału społecznego opartegona zaufaniu

CZĘŚĆ II

PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ -W STRONĘ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCHStrategia zarządzania kampanią na przykładzie przekazów wizualnychi audiowizualnych ruchu pro-life Zarządzanie własnym wizerunkiem - sztuka skutecznego komunikowania sięz otoczeniem

CZĘŚĆ III

PERSWAZYJNOŚĆ W JĘZYKU - W STRONĘ ZAUFANIA

Radio Kraków jako medium cieszące się dużym zaufaniem społecznym -analiza serwisów informacyjnych Gatunki radiowe na antenie Radia Kraków - teoria i praktyka Mowa nienawiści we współczesnej przestrzeni medialnej - diagnoza koncepcji"walczących słów" w aspekcie etyki słowa

Kod wydawnictwa: 978-83-7720-574-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl