PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI WIZERUNKOWEJ I JĘZYKU
KLAUDIA CYMANOW-SOSIN
Wydawnictwo: PETRUS
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7720-574-7
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2020 |
|
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII
SPIS TREŚCI
Przedmowa Wstęp
CZĘŚĆ I
PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ -W STRONĘ KOMPETENCJI ODBIORCZYCHPerswazja w reklamie w kontekście konsumenckich zachowań użytkowników mediów Perswazja i manipulacja jako zjawiska kontekstowe na przykładzie reklamsektora usług instytucji rynku finansowego Fotografia reklamowa a pamięć twórcy: fotokompozycje Ryszarda Horowitza
Reklama wizerunkowa jako forma budowania kapitału społecznego opartegona zaufaniu
CZĘŚĆ II
PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ -W STRONĘ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCHStrategia zarządzania kampanią na przykładzie przekazów wizualnychi audiowizualnych ruchu pro-life Zarządzanie własnym wizerunkiem - sztuka skutecznego komunikowania sięz otoczeniem
CZĘŚĆ III
PERSWAZYJNOŚĆ W JĘZYKU - W STRONĘ ZAUFANIA
Radio Kraków jako medium cieszące się dużym zaufaniem społecznym -analiza serwisów informacyjnych Gatunki radiowe na antenie Radia Kraków - teoria i praktyka Mowa nienawiści we współczesnej przestrzeni medialnej - diagnoza koncepcji"walczących słów" w aspekcie etyki słowa
Kod wydawnictwa: 978-83-7720-574-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.