Dodano produkt do koszyka

Promocja

PARTIE POLITYCZNE W OBLICZU KRYZYSU ZAUFANIA SPOŁECZNEGO. PERSPEKTYWA KOMUNIKACYJNA

PARTIE POLITYCZNE W OBLICZU KRYZYSU ZAUFANIA SPOŁECZNEGO. PERSPEKTYWA KOMUNIKACYJNA

BARBARA BRODZIŃSKA-MIROWSKA, MICHAŁ JACUŃSKI

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO SEJMOWE

Cena: 79.90 zł 71.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7666-710-2

280 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2022

Problematyka poruszona w publikacji jest próbą połączenia ustaleń teoretycznych z analizą stanu faktycznego występującego w polskich partiach politycznych. Książka jest z jednej strony opracowaniem teoriopoznawczym, osadzonym w przeglądzie literatury krajowej i zagranicznej, z drugiej zaś - przedstawia realia funkcjonowania partii w Polsce. Wartość dodaną stanowi wykorzystanie materiału empirycznego pochodzącego z badań przeprowadzonych wśród parlamentarzystów, członków partii oraz partyjnej administracji. Monografia kierowana jest do osób zainteresowanych omawianą tematyką zarówno w kręgach akademickich, jak i naukowych oraz uczestniczących w życiu publicznym. Ustalenia badawcze mogą być wykorzystane w dydaktyce politologii oraz nauk o komunikacji społecznej i mediach, a aspekty dotyczące budowy zaufania zaciekawić polityków różnych szczebli, a także kandydatów w wyborach.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Kryzys zaufania społecznego z perspektywy
komunikacyjnej
1. Zaufanie do partii politycznych w Polsce i Unii Europejskiej
2. Uwarunkowania medialne
3. Uwarunkowania związane z technologiami cyfrowymi
4. Uwarunkowania pragmatyczne

Rozdział II. Partie polityczne jako podmioty komunikowania
1. Partie polityczne we współczesnym systemie komunikowania politycznego
2. Środowisko komunikacyjne partii politycznych
3. Potencjał partii w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
4. Oczekiwania wyborców względem partii politycznych w Polsce

Rozdział III. Ewaluacja perspektyw komunikacyjnych
partii politycznych
1. Perspektywa transakcyjna vs. perspektywa relacyjna w komunikowaniu
politycznym
2. Perspektywa relacyjna w komunikacji politycznej w kontekście kryzysu zaufania
3. Konsultanci komunikacyjni w procesie komunikacji a kwestia zaufania

Rozdział IV. Reputacja polityczna polskich partii
a budowanie zaufania relacyjnego w komunikacji politycznej
1. Zaufanie relacyjne w procesie komunikacji politycznej
2. Reputacja polityczna: główne założenia i wyzwania
3. Reputacja polityczna polskich partii politycznych - perspektywa członków partii
4. Reputacja polityczna polskich partii politycznych - perspektywa wyborców

Rozdział V. Aktywność komunikacyjna polskich partii
zorientowana na kształtowanie relacji
1. Uwarunkowania działań komunikacyjnych służących budowaniu relacji z członkami i wyborcami
2. Bariery w procesie budowania zaufania z perspektywy komunikacyjnej

Rozdział VI. Wpływ wyzwań komunikacyjnych
na aktorów politycznych
1. Wyzwania w środowisku komunikacyjnym
2. Wyzwania związane z dyskursem politycznym

Zakończenie. O budowaniu zaufania i dylematach komunikacyjnych.
Co mogą zrobić partie polityczne?

Spis tabel

Spis rysunków

Aneks

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7666-710-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl