ORGANIZACJE W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ
red.nauk.PIOTR WRÓBEL
Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8206-399-8
200 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
Ostatnie lata przyniosły szybki rozwój gospodarki cyfrowej, przenikającej się z gospodarką tradycyjną tak ściśle, iż trudno je rozgraniczyć. Czynnikiem, który przyspieszył digitalizację gospodarek na całym świecie, stała się pandemia COVID-19, która wybuchła w 2020 roku. Ten burzliwy okres oznacza dla wielu organizacji konieczność zmierzenia się z fundamentalnymi pytaniami o przyszły model swojego funkcjonowania. Zmiany w dotychczasowych modelach obejmować będą szereg składowych, od strategii organizacji aż po struktury, procesy i systemy, dzięki czemu organizacje będą mogły lepiej przystosować się do nowych wyzwań.
Niniejsza monografia stanowi kolejną publikację z cyklu stanowiącego efekt konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego pod wspólnym tytułem "Sukces organizacji". Na prezentowaną publikację składa się zbiór artykułów, które odnosząc się do różnych problemów zarządzania organizacjami w warunkach gospodarki cyfrowej, stanowią wyniki badań teoretycznych i empirycznych. Monografia powstała w wyniku zaangażowania autorów pochodzących z wiodących krajowych ośrodków akademickich.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Jacek Rybicki
Przegląd paradygmatów w zarządzaniu strategicznym
Wojciech Machel
Odporność organizacyjna - czynnik sukcesu czy próba
rekonfiguracji podejścia do strategii?
Anita Perska
Podejścia do strategii na przykładzie strategii rozwoju gmin -
perspektywa zarządzających gminami
Monika Zajkowska, Anna Skowronek-Mielczarek,
Aleksandra Stanek-Kowalczyk
Wykorzystanie pandemii COVID-19 jako stymulatora działalności
innowacyjnej w małych i średnich przedsiębiorstwach
Beata Wierzbicka
Społecznie odpowiedzialna filozofia zarządzania bankiem
jako źródło pozytywnych relacji z klientem
Alan Balla
Ewolucja czasu pracy - historia i przyszłość
Anna Czaplewska, Agnieszka Kotowska, Klaudia Laskowska, Piotr Sliż
Identyfikacja barier i korzyści w realizacji pracy zdalnej
z perspektywy różnych pokoleń pracowników
w trakcie COVID-19
Piotr Sliż, Emilia Dobrowolska
Rynek usług generowanych z wykorzystaniem technologii
sztucznej inteligencji - przegląd organizacji w Europie
Środkowo-Wschodniej
Piotr Wróbel, Ewa Wyszkowska-Wróbel
Wykorzystanie mediów społecznościowych w budowaniu relacji
z interesariuszami przez muzea
Mirosław Czapiewski, Sebastian Susmarski
Ekonomiczno-organizacyjne uwarunkowania komercjalizacji badań w instytucjach badawczo-dydaktycznych:
studium przypadku
Kod wydawnictwa: 978-83-8206-399-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.