Dodano produkt do koszyka

Promocja

ORGANIZACJE W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ

ORGANIZACJE W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ

red.nauk.PIOTR WRÓBEL

Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8206-399-8

200 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Ostatnie lata przyniosły szybki rozwój gospodarki cyfrowej, przenikającej się z gospodarką tradycyjną tak ściśle, iż trudno je rozgraniczyć. Czynnikiem, który przyspieszył digitalizację gospodarek na całym świecie, stała się pandemia COVID-19, która wybuchła w 2020 roku. Ten burzliwy okres oznacza dla wielu organizacji konieczność zmierzenia się z fundamentalnymi pytaniami o przyszły model swojego funkcjonowania. Zmiany w dotychczasowych modelach obejmować będą szereg składowych, od strategii organizacji aż po struktury, procesy i systemy, dzięki czemu organizacje będą mogły lepiej przystosować się do nowych wyzwań.

Niniejsza monografia stanowi kolejną publikację z cyklu stanowiącego efekt konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego pod wspólnym tytułem "Sukces organizacji". Na prezentowaną publikację składa się zbiór artykułów, które odnosząc się do różnych problemów zarządzania organizacjami w warunkach gospodarki cyfrowej, stanowią wyniki badań teoretycznych i empirycznych. Monografia powstała w wyniku zaangażowania autorów pochodzących z wiodących krajowych ośrodków akademickich.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Jacek Rybicki
Przegląd paradygmatów w zarządzaniu strategicznym

Wojciech Machel
Odporność organizacyjna - czynnik sukcesu czy próba
rekonfiguracji podejścia do strategii?

Anita Perska
Podejścia do strategii na przykładzie strategii rozwoju gmin -
perspektywa zarządzających gminami

Monika Zajkowska, Anna Skowronek-Mielczarek,
Aleksandra Stanek-Kowalczyk
Wykorzystanie pandemii COVID-19 jako stymulatora działalności
innowacyjnej w małych i średnich przedsiębiorstwach

Beata Wierzbicka
Społecznie odpowiedzialna filozofia zarządzania bankiem
jako źródło pozytywnych relacji z klientem

Alan Balla
Ewolucja czasu pracy - historia i przyszłość

Anna Czaplewska, Agnieszka Kotowska, Klaudia Laskowska, Piotr Sliż
Identyfikacja barier i korzyści w realizacji pracy zdalnej
z perspektywy różnych pokoleń pracowników
w trakcie COVID-19

Piotr Sliż, Emilia Dobrowolska
Rynek usług generowanych z wykorzystaniem technologii
sztucznej inteligencji - przegląd organizacji w Europie
Środkowo-Wschodniej

Piotr Wróbel, Ewa Wyszkowska-Wróbel
Wykorzystanie mediów społecznościowych w budowaniu relacji
z interesariuszami przez muzea

Mirosław Czapiewski, Sebastian Susmarski
Ekonomiczno-organizacyjne uwarunkowania komercjalizacji badań w instytucjach badawczo-dydaktycznych:
studium przypadku

Kod wydawnictwa: 978-83-8206-399-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl