Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

ORGANIZACJA TRANSPORTU ORZ OBSŁUGA KLIENTA I KONTRAHENTÓW CZĘŚĆ 1 SPL.05

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

ORGANIZACJA TRANSPORTU ORZ OBSŁUGA KLIENTA I KONTRAHENTÓW CZĘŚĆ 1 SPL.05

JUSTYNA STOCHAJ, JAROSŁAW STOLARSKI, JOANNA ŚLIŻEWSKA, PAWEŁ ŚLIŻEWSKI

Wydawnictwo: WSIP

Cena: 75.00 zł 67.50 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-02-21890-3

stron: 296

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów. Kwalifikacja SPL.05. Część 1

Nowy podręcznik Organizacja transportu oraz obsługi klientów i kontrahentów. Kwalifikacja SPL.05. Część 1 stanowi kompendium wiedzy na temat usług spedycyjnych i transportowych dla zawodu technik spedytor. Przybliża kluczową wiedzę dotyczącą planowania i organizowania procesów transportowych oraz oceny ich jakości i efektywności.

Zagadnienia teoretyczne wzbogacone zostały licznymi przykładami z życia codziennego, ciekawostkami i realistycznymi fotografiami, dzięki którym zapamiętanie i utrwalanie najważniejszych informacji jest łatwiejsze i przyjemniejsze. Szybki dostęp do wzorów ważnych dokumentów umożliwiają kody QR, a o rozwój słownictwa branżowego dba słowniczek terminów i pojęć branżowych.

Podręcznik jest napisany współczesnym językiem, co znacząco ułatwia zrozumienie trudnych pojęć i tematów. Sprawdzenie poziomu wiedzy i umiejętności umożliwiają zadania podsumowujące, znajdujące się na końcu każdego rozdziału. Część z nich wymaga pracy w grupie, dzięki czemu pozwala rozwinąć umiejętności współpracy w zespole oraz skutecznego rozwiązywania potencjalnych konfliktów.

Kod wydawnictwa: 978-83-02-21890-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl