Dodano produkt do koszyka

Promocja

OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ

OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ

MAŁGORZATA GRUCHOŁA

Wydawnictwo: KUL

Cena: 49.30 zł 44.37 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-7363-073-2

286 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2003

Główny problem, zakreślony w tytule książki, wyznacza zakres tematyki, wokół której koncentrują się rozważania. Dotyczy on:1. Zagadnień stanowiących o zabezpieczeniu i ochronie telewidza przez prawo polskie i europejskie.2. Edukacji medialnej jako formy ochrony telewidza.3. Instytucji rządowych, parlamentarnych i nadawców chroniących telewidza.4. Organizacji telewidzów i ich roli w reprezentowaniu interesu audytoriumZaznaczyć należy, iż książka ma charakter opisowo-analityczny, w jej przygotowaniu wykorzystano metodę analityczno-syntetyczną. Ogólnie omówiono podstawowe formy ochrony telewidza w III Rzeczypospolitej Polskiej oraz ich realizację w kraju popartą konkretny mi przykładami. Zamierzeniem autorki nie było wyczerpanie całokształtu problematyki ochrony telewidza, nie leży to w możliwościach jednej osoby. Mam jednak nadzieję, że praca ta wypełni dużą lukę w polskiej literaturze i że przyda się zarówno politykom, jak i wychowawcom, działaczom kulturalno-oświatowym i rodzicom wychowującym dzieci.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

ROZDZIAŁ IZabezpieczenie i ochrona telewidza przez prawo polskie i europejskie I. Ochrona zdrowia fizycznego, psychicznego i moralnego nieletnich II. Ochrona godności człowieka i zdrowia moralnegoIII. Ochrona przekonań i uczuć religijnych IV Ochrona tożsamości narodowej i kulturowejV. Ochrona języka polskiegoROZDZIAŁ II Edukacja medialna formą ochrony telewidzaI. Edukacja medialna zadaniem dla rodziców i wychowawców w rodzinie II. Edukacja medialna jako przedmiot nauczania w szkoleIII. Rola organizacji i stowarzyszeń w medialnym edukowaniu społeczeństwa IV. Edukacja medialna zadaniem instytucji rządowych 1. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji 2. Ministerstwo Edukacji Narodowej 3. Telewizja Polska S.AV. Edukacja medialna zadaniem Kościoła katolickiegoROZDZIAŁ IIIInstytucje rządowe, parlamentarne i nadawców chroniące telewidza I. Instytucje rządowe i nadawców poza Polską chroniące telewidza II. Instytucje rządowe chroniąca telewidza w Polsce.l. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji 2. Zespół ds. Promocji Zdrowia Psychicznego w Mass MediachIII. Instytucje parlamentarne 1. Senacka Komisja Kultury i środków Przekazu 2. Sejmowa Komisja Kultury i środków PrzekazuIV. Inicjatywy nadawców telewizyjnych w Polsce 1. Porozumienie Polskich Nadawców Telewizyjnych "Przyjazne media"2. Biuro Polityki i Koordynacji Programowej Telewizji Polskiej S.A. -Dział Kontaktów z WidzamiROZDZIAŁ IV Organizacje telewidzów i ich rola w reprezentowaniu interesu audytorium I. Telewizyjne stowarzyszenia konsumenckie na świecieII. Stowarzyszenie Ochrony Radiosłuchacza i Telewidza-pierwsze telewizyjnestowarzyszenie konsumenckie w Polsce1. Organizacja SORT-u 2. Statut SORT-u 3. Cele, metody i formy działania SORT-u 4. Akcje SORT-u 5. Korespondencja SORT-u III. Inne inicjatywy samoobrony odbiorców telewizji w kraju1. Ogólnopolska Rada Ruchów Katolickich-akcja "Biały Tydzień"2. Akademia Życia im. pro f. Juliana Aleksandrowicza oraz "Ruch przeciw Złu"- "Apel-protest przeciw przemocy i pornografii w mediach" 3. Rada do spraw Rodziny przy Wojewodzie Pomorskim4. Inne inicjatywy organizacji i stowarzyszeń społecznych 5. KonferencjeIV. Niezrealizowane projekty telewizyjnych stowarzyszeń konsumenckichw Polsce1. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Dobro w Przekazie" 2. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Akademia Dobra"- Audiowizualna Karta Społecznych Oczekiwań .3. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Traditio et Familia" Zakończenie BibliografiaAneksy

Kod wydawnictwa: 83-7363-073-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl