Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
OCHRONA GRY KOMPUTEROWEJ. AKTUALNE WYZWANIA PRAWNE
red.nauk.ELŻBIETA TRAPLE

Wydawnictwo: WOLTERS KLUWER
Cena: 99.00 zł
78.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-264-9323-2
stron: 203
format: A5
oprawa: miękka
rok wydania: 2015
Monografia jest pierwszym na rynku wydawniczym opracowaniem kompleksowo przedstawiającym regulacje prawne dotyczące gier komputerowych. Obejmuje zagadnienia odnoszące się m.in. do:
- prawa własności intelektualnej,
- ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych i patentów,
- technicznych zabezpieczeń gier,
- ochrony danych osobowych uczestników gier komputerowych.
Książka została przygotowana przez praktyków, którzy od lat zajmują się prezentowaną tematyką, doradzając prawnie zarówno przedstawicielom branży gier komputerowych, jak i instytucjom regulującym ich rynek. Większość zawartych w niej opracowań jest wynikiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Kancelarię Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy we współpracy z Instytutem Allerhanda.
SPIS TREŚCI
Wykaz skrótów
Elżbieta Traple
Wprowadzenie - gry komputerowe w świetle prawa
Agnieszka Wachowska
Problematyczny status gier komputerowych na gruncie prawa autorskiego - czy gra komputerowa to utwór audiowizualny, program komputerowy, czy inny utwór?
Tomasz Targosz
Umowy dotyczące gier komputerowych - zagadnienia prawa autorskiego
Piotr Wasilewski
Ochrona zabezpieczeń technicznych gier komputerowych w ujęciu Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
Piotr Kostański
Korzystanie ze znaków towarowych dla gier komputerowych i w grach komputerowych
Marcin Balicki
Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego jako narzędzie ochrony gier wideo przed zjawiskiem klonowania
Łukasz Żelechowski
Zabezpieczenie roszczeń z tytułu naruszenia praw autorskich związanych z grami komputerowymi na terenie Unii Europejskiej - zagadnienia jurysdykcji krajowej
Jan Byrski, Leszek Sytniewski
Dane osobowe w grach komputerowych
Kod wydawnictwa: 978-83-264-9323-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









