Dodano produkt do koszyka

Promocja

OCENA JAKOŚCI PRODUKTÓW I USŁUG SERVQUAL SERVPERF IPA

OCENA JAKOŚCI PRODUKTÓW I USŁUG SERVQUAL SERVPERF IPA

red.nauk.MAŁGORZATA LOTKO

Wydawnictwo: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-66017-08-5
 
120 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
 

Obecnie jakość jest jednym z najważniejszych aspektów konkurencyjności przedsiębiorstw. Termin ten dotyczy zarówno produktów, jak i usług. Rozwój nauk o jakości polega na ciągłym badaniu jej rozumienia, niezależnie od dziedziny, którą reprezentuje badacz. Wspólnym ogniwem wszystkich działań projakościowych jest konsument, który jako ostateczny odbiorca produktów i usług, wydaje osąd, podejmując decyzję o zakupie. W sytuacji gdy podaż większa jest niż popyt, nie każdy produkt lub usługa znajdują odbiorcę, a jakość i cena są podstawowymi czynnikami, które wpływają na decyzje zakupowe.Towaroznawstwo jako wiedza interdyscyplinarna, zgodnie z Simpleksem R. Zalewskiego, obejmuje kształtowanie, ocenę i ochronę produktu w całym cyklu jego życia. Od 2007 roku, zgodnie z dokumentem opublikowanym przez Centralną Komisję ds. Stopni i Tytułów, do kanonu obszarów wiedzy Towaroznawczej należy jakość usług. Potraktowanie produktu na równi z usługą otworzyło nowe perspektywy badawcze, związane z oceną jej jakości.Trzeba jednak wspomnieć, że pomiar i ocena jakości produktów oraz usług dokonywane są zupełnie innymi metodami. Początkowo próbowano przenosić wzorce, systemy oraz narzędzia oceny jakości stosowane w organizacjach produkcyjnych. Jednak z uwagi na znaczące różnice w definiowaniu produktów i usług, wzorce dedykowane dla oceny dóbr materialnych, nie mogą być w pełni zaadaptowane do oceny jakości usług.Wobec stwierdzonych w literaturze różnic w podejściu do pomiaru jakości produktów i usług, jako ogniwo wspólne wybrano konsumenta oraz dokonywaną przez niego, subiektywną ocenę. Za cel opracowania przyjęto wykazanie użyteczności metody SERVQUAL, jej modyfikacji SERVPERF oraz IPA (analizy ważności-realizacji) w pomiarze i ocenie jakości produktów oraz usług.Całokształt monografii zawarto w czterech rozdziałach.

z Wprowadzenia

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie 1. Uwagi metodologiczne 1.1. Model i skala SERVQUAL 1.2. Model SERVPERF 1.3. Skale ważności realizacji IPA 1.4. Metodyka badań 2. Ocena jakości usług - wykorzystanie modelu i skali SERVQUAL 2.1. Usługi transportowe - komunikacja miejska 2.2. Usługi edukacyjne - szkolnictwo wyższe 3. Ocena jakości usług - wykorzystanie modelu SERVPERF 3.1. Usługi hotelarskie 3.2. Usługi fryzjerskie - przypadek 1 3.3. Usługi fryzjerskie - przypadek 2 3.4. Usługi bankowe 4. Ocena jakości produktów i usług - wykorzystanie skalważności-realizacji IPA 4.1. Czekolada 4.2. Szampon do włosów4.3. Laptop4.4. Smartfon 4.5. Żelazko 4.6. Usługi telekomunikacyjne Bibliografia Streszczenie Ograniczenia badawcze Materiały informacyjne partnerów

Kod wydawnictwa: 978-83-66017-08-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl