Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA I TRENDY W ZARZĄDZANIU MIASTEM
KONRAD GŁĘBOCKI
Wydawnictwo: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA
Cena: 43.90 zł
39.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7193-758-3
158 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Z recenzji monografii
"Książka jest ciekawą monografią z zakresu zarządzania publicznego. Podejmuje aktualną problematykę, istotną z punktu widzenia funkcjonowania sektora publicznego. Zawiera wiele interesujących przykładów rozwiązań stosowanych w zarządzaniu miastami, przedstawionych w oparciu o naukowe publikacje zarówno zagraniczne, jak i polskie. To pozwoliło określić pewne wyłaniające się trendy w zarządzaniu miastami. Zgromadzona nowa wiedza jest podstawą do wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji, które mają swoje zastosowanie w formule koncepcji nowoczesnych trendów i rozwiązań w zarządzaniu miastem. [...] Książka może stać się interesującą pozycją dla studentów licencjackich i magisterskich na kierunkach związanych z zarządzaniem, a także być źródłem wiedzy dla praktyków zajmujących się zarządzaniem miastem oraz środowiska naukowego".
SPIS TREŚCI
Wykaz skrótów
Wstęp
Rozdział 1. Prolegomena zarządzania publicznego
1.1. Zarządzanie publiczne w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości
1.2. Istota zarządzania publicznego
1.3. Ewolucja zarządzania publicznego
Rozdział 2. Zarządzanie miastem - koncepcje, przywództwo, decyzje
2.1. Obszary i koncepcje zarządzania miastem
2.2. Inteligentne miasto oraz inteligentna specjalizacja
2.3. Przywództwo w zarządzaniu miastem
2.4. Proces podejmowania decyzji w mieście
Rozdział 3. Rozwiązania w zarządzaniu rozwojem miasta
3.1. Planowanie strategiczne miasta - zagadnienia wstępne
3.2. Szkoły i metody planowania strategicznego miast
3.3. Elementy zintegrowanej strategii rozwoju miasta
3.4. Planowanie strategiczne w najszybciej rozwijających się miastach USA
3.5. Zarządzanie strategiczne miast - realizacja strategii
3.6. Zarządzanie miejskimi finansami
3.7. Marketing miasta
3.8. Funkcjonowanie sieci interesariuszy miejskich
Rozdział 4. Rozwiązania w zarządzaniu urzędem miasta i jednostkami organizacyjnymi miasta
4.1. Zarządzanie jakością w urzędzie miasta i innych jednostkach miejskich
4.2. E-administracja miejska
4.3. Lean Office - koncepcja odchudzania urzędu miasta
4.4. Zarządzanie pracownikami w urzędzie miasta i innych jednostkach miejskich
4.5. Współczesne rozwiązania w zarządzaniu usługami publicznymi
Rozdział 5. Rozwiązania w zarządzaniu wybranymi obszarami w mieście
5.1. Zarządzanie miejskimi terenami zielonymi
5.2. Rozwiązywanie problemu ubóstwa
5.3. Ograniczanie przestępczości w mieście
5.4. Miejski system odbioru odpadów
5.5. Zarządzanie kryzysowe: COVID-19
Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje dla zarządzania miastem
6.1. Wnioski
6.2. Rekomendacje
6.3. Koncepcja nowoczesnych rozwiązań i trendów w zarządzaniu miastem
Literatura
Spis tabel i rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-7193-758-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.