NOWOCZESNA KOMUNIKACJA NA GLOBALNYM RYNKU
GRAŻYNA ROSA, AGNIESZKA SMALEC
Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI
Cena: 53.90 zł
48.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7972-376-8
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2020 |
|
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku. W zależności od rodzaju, celów
i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców, a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym.
Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki
oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki zainteresowanych problematyką nowoczesnej komunikacji marketingowej, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (przede wszystkim nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografii społeczno-ekonomicznej i gospodarki przestrzennej).
SPIS TREŚCI
Rozdział 1
Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych
marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech)
Rozdział 2
Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański,
Barbara Mróz-Gorgoń)
Rozdział 3
Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz)
Rozdział 4
Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim - znaczenie nowych
technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat)
Rozdział 5
Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek)
Rozdział 6
Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla - wyniki
badań (Beata Tarczydło)
Rozdział 7
Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji
(Karina Tessar)
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunkow
Autorzy
Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-7972-376-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.