Dodano produkt do koszyka

Promocja

NOWE MEDIA I DZIENNIKARSTWO. GALOPUJĄCA EWOLUCJA KOMUNIKACJI MASOWEJ

NOWE MEDIA I DZIENNIKARSTWO. GALOPUJĄCA EWOLUCJA KOMUNIKACJI MASOWEJ

PAWEŁ ŁOKIĆ

Wydawnictwo: WNPID UAM

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66740-00-6

180 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

"Autor podejmuje temat aktualny, ważny i jednocześnie trudny. Interesuje go istota przemian zawodu dziennikarza w perspektywie historycznej i współczesnej. Traktuje temat całościowo, uwzględniając wszystkie możliwe czynniki zmian, które nowe media wnoszą do systemu współczesnych mediów masowych, ze szczególnym uwzględnieniem praktyk uprawiania dziennikarstwa. (...) książka stanowi próbę uporządkowania dotychczasowej wiedzy i kompleksowego opisu zjawisk w środowisku nowych mediów, które modyfikują i przeobrażają praktyki zawodowe oraz pozycję i role dziennikarzy w sferze publicznej."
"Lektura recenzowanej pozycji jest przykładem połączenia przyjemnych walorów estetycznych z dużą dozą wartości poznawczej. (...) Publikacja będzie stanowić istotny wkład w krajową literaturę medioznawczą zajmującą się nowymi technologiami komunikacyjnymi. To interesujące kompendium wartościowe dla studentów, badaczy, specjalistów i praktyków, a także wszystkich innych zainteresowanych podjętą w niej tematyką."

prof. UJ dr hab. Agnieszka Hess (fragmenty recenzji wydawniczej)

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I.
Nowe media jako środowisko komunikacji
1. W poszukiwaniu definicji "nowych mediów"
2. Determinizm technologiczny - proroctwo epoki nowych mediów
3. Od maszyny parowej do Web 3.0. Geneza i ewolucja nowych mediów
4. Komunikacja masowa w nowych mediach
Podsumowanie

Rozdział II.
Rozwój dziennikarstwa i związanych z nim teorii naukowych
1. Od literackiego poligrafa do politycznego posłannika - narodziny
zawodu
2. Instytucjonalizacja i profesjonalizacja dziennikarstwa prasowego
w ujęciu historycznym
3. Rozwój mediów elektronicznych i ewolucja nauki o mediach
4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej - główne nurty
i problemy badawcze
Podsumowanie

Rozdział III.
Nowe media i dziennikarstwo. Ewolucja komunikacji masowej
1. Konwergencja mediów - przemiany systemowe
2. Dyskurs nowych mediów - procesy przemian w środowisku
komunikacji
3. Interakcja w nowych mediach - zamiana roli nadawcy i odbiorcy
4. Serwisy społecznościowe - ewolucja wirtualnej komunikacji
interpersonalnej
Podsumowanie

Rozdział IV.
Dziennikarstwo w nowych mediach. Przemiany w praktykach
wykonywania zawodu
1. Profesjonalizacja zawodu a praktyki w nowych mediach
2. Blogi i dziennikarstwo obywatelskie
3. Wideo online, czyli kultura uczestnictwa i konwergencji
4. Serwisy społecznościowe, czyli nowe narzędzie w warsztacie
dziennikarza
Podsumowanie

Zakończenie

Spis tabel i rysunków

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-66740-00-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl