Dodano produkt do koszyka

Promocja

NARZĘDZIA TECHNOLOGII WIRTUALNYCH A POZNAWANIE RZECZYWISTOŚCI TEORIA I ZASTOSOWANIA

NARZĘDZIA TECHNOLOGII WIRTUALNYCH A POZNAWANIE RZECZYWISTOŚCI TEORIA I ZASTOSOWANIA

MAREK PISZCZEK

Wydawnictwo: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7938-233-0

351 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Wirtualna rzeczywistość wkracza do naszego codziennego życia wielkimi krokami, stając się jednocześnie potężnym narzędziem, które może być używane m.in. do poznawania różnych aspektów otaczającej na rzeczywistości. Coraz liczniejsze i powszechniejsze rozwiązania technologiczne pozwalają korzystać z aplikacji wirtualnych zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i przenosić się użytkownikom do świata cyfrowego za pomocą rozwiązań immersyjnych. Dzięki tej książce spojrzysz na technologie wirtualne z perspektywy: percepcji wirtualności, interakcji z wirtualnością oraz wirtualizacji rzeczywistości. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące korzystania z narzędzi technologii wirtualnych, a przede wszystkim przykłady ich użycia w różnych czasami niestandardowych aplikacjach.

SPIS TREŚCI

1. Wprowadzenie 2. Świat rzeczywisty a wirtualny 2.1. Sensoryczny i pojęciowy obraz rzeczywistości 2.2. Krótka historia technologii wirtualnych 2.3. Wirtualna i mieszana rzeczywistość - przegląd rozwiązań 2.3.1. Komponenty programistyczne 2.3.2. Rozwiązania sprzętowe Urządzenia dla VR Urządzenia dla AR Akcesoria 2.4. Podsumowanie 3. Narzędzia technologii wirtualnych 3.1. Percepcja wirtualności 3.1.1. Czujniki cyberprzestrzeni Wirtualna kamera Wirtualny mikrofon Detektor kolizji 3.1.2. Recepcja danych wirtualnych Układy wyświetlania obrazów Wyświetlacze akustyczne 3.1.3. Moduły analityki obrazu Moduł rozpoznawania wzorców Moduł fotogrametryczny 3.2. Interakcja z wirtualnością 3.2.1. Aktywacja interakcji Wskazywanie głową obiektu zainteresowania Użycie oczu do wyboru obiektu zainteresowania Użycie kontrolerów do wskazywania i interakcji Dłonie jako element interfejsu interakcyjnego 3.2.2. Przebieg interakcji 3.2.3. Wirtualizacja interfejsów interakcyjnych 3.2.4. Moduły komunikacji Komunikacja werbalna Komunikacja obrazowa 3.3. Wirtualizacja rzeczywistości 3.3.1. Trójwymiarowe modelowanie obiektów i sceny 3.3.2. Pozycjonowanie obiektów w przestrzeni Systemy nawigacyjne ogólnego przeznaczenia Systemy nawigacyjne dedykowane dla technologii wirtualnychOutside-in i Inside-Out 3.3.3. Specjalizowane rozwiązania dla technologii wirtualnychModyfikacja czujnika SteamVR Metadane (czujnikowe) i dostępność do sieciowych zbiorów danychRękawica dla wirtualnościWizualizacje i pomiary w układach stereoskopowych dla różnej skali przestrzennejUrządzenia akwizycji obrazów 3.4. Podsumowanie 4. Zastosowania technologii wirtualnych 4.1. Projektowanie i testowanie w środowisku wirtualnym 4.1.1. Testowanie systemów biometrycznych dla Straży GranicznejBramka biometryczna Korytarz biometryczny Biometria w goglach 4.1.2. Podsumowanie 4.2. Gryfikacja w szkoleniu i terapii 4.2.1. Od kamery do systemu wizyjnego Kamera - źródło danych dla systemów obserwacyjnych i pomiarowych Wirtualny system CCTV Wirtualny system widzenia maszynowego 4.2.2. W kierunku naturalnej interakcji i komunikacji 4.2.3. Wirtualne pomiary drogą do personalizacji treningu (strzeleckiego)4.2.4. Terapia wzroku 4.2.5. Podsumowanie 4.3. Wirtualna reprezentacja informacji przestrzennej 4.3.1. Przestrzenna świadomość sytuacyjna Metadane obrazowe i ich praktyczne użycie 3D GIS (VR GIS) 4.3.2. Stereopsja i pomiary przestrzenne w chirurgii 4.3.3. Kierunek - Przemysł 4.0 Wirtualne wykrywanie kolizji obiektów rzeczywistych Wirtualny interfejs systemu pomiarowego Systemy logistyczne 4 3.4. Wirtualizacja wydarzeń sportowych 4.3.5. Podsumowanie 4.4. Technologie wirtualne a wzmocnienie poznawcze 4.4.1. Poznawanie rzeczywistości zużyciem wirtualności Poznawanie świata dzięki wirtualnym modelom Wirtualizacje danych z diagnostyki obrazowej Obrazowanie danych terahercowych 4.4.2. Podsumowanie 5. Wnioski końcowe Bibliografia Netografia Załącznik 1. Narzędzia technologii wirtualnych - zestawienie Załącznik 2. Projektowanie i testowanie z użyciem wirtualności Załącznik 3. Gamifikacja w szkoleniu i terapii Załącznik 4. Wirtualna reprezentacja informacji przestrzennej Załącznik 5. Wirtualność a wzmocnienie poznawcze Streszczenie Abstract

Kod wydawnictwa: 978-83-7938-233-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl