Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

MOTYWACJA W EDUKACJI MATEMATYCZNEJ - PERSPEKTYWA TEORII SAMOUKIERUNKOWANIA

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

MOTYWACJA W EDUKACJI MATEMATYCZNEJ - PERSPEKTYWA TEORII SAMOUKIERUNKOWANIA

URSZULA OSZWA

Wydawnictwo: UMCS

Cena: 55.00 zł 46.75 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-227-9892-8

stron: 209

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2025

 

Książka Motywacja w edukacji matematycznej – perspektywa teorii samoukierunkowania wpisuje się w aktualną problematykę badawczą i wdrożeniową z zakresu działań ukierunkowanych na podnoszenie jakości edukacji ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia umiejętności matematycznych. Już sama osoba Autorki wskazuje na to, że możemy spodziewać się w publikacji treści i analiz opartych na Jej różnorodnych, bogatych doświadczeniach związanych z edukacją matematyczną. Jednocześnie odnajdujemy tu pogłębioną analizę prowadzonych badań z innych perspektyw niż tylko perspektywa pedagogiczna. Takie zaprojektowanie badań i ich interpretacja pozwoliły na przygotowanie bardzo interesującej publikacji wskazującej na możliwości, a także trudności związane z procesem wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie edukacji matematycznej, uwzględniającej istotę grup zróżnicowanych. Podejmowane w niej zagadnienia dotyczące motywacji do nauki ma-tematyki zostały osadzone w teorii samoukierunkowania, nawiązując tym samym do badań i analiz prowadzonych przez autorów w Polsce i za granicą. Na szczególną uwagę zasługuje bogaty przegląd publikacji obcojęzycznych, co przybliża odbiorcom najnowsze trendy i rozwiązania dotyczące projektowania procesu nauczania i uczenia się w ujęciu spersonalizowanym i aktywizującym osoby uczące się.

Z recenzji dr hab. Beaty Jakimczak, prof. UAM w Poznaniu

Kod wydawnictwa: 978-83-227-9892-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.