Dodano produkt do koszyka

MODELE ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

MODELE ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH

SŁAWOMIR SMYCZEK

Wydawnictwo: AE KATOWICE

Cena: 62.90 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7246-964-9

stron: 348

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2007

 

Praca składa się z sześciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś kolejne trzy metodyczno-empiryczny. W pierwszym rozdziale rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z zachowaniami konsumentów; przedstawiono ich specyfikę na rynku usług finansowych na tle szeroko pojętych zachowań finansowych. Wskazano także na uwarunkowania i czynniki różnicujące te zachowania. Ważną część tego rozdziału stanowi opis poszczególnych etapów procesu decyzyjnego konsumenta na rynku usług finansowych. W rozdziale drugim omówiono istotę modeli zachowań konsumentów i ich klasyfikacją. Dokonano charakterystyki zarówno prostych, jak i złożonych modeli rynkowych zachowań konsumentów, następnie podjęto próbę oceny ich przydatności w określaniu przyszłych zachowań konsumentów. W rozdziale tym opisano również podstawowe założenia teoretycznie związane z budową trójczynnikowego modelu zachowań konsumentów - 3F. Rozdział zamyka charakterystyka tego modelu. W rozdziale trzecim został przedstawiony rynek usług finansowych, jako układ instytucjonalny, w którym przebiegają zachowania konsumentów. Na wstępie skoncentrowano uwagę na ewolucji, specyfice i znaczeniu tego rynku w gospodarce rynkowej. Następnie zostały scharakteryzowane różne typy rynków i rodzaje usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem adresowanych do klientów indywidualnych. Ważną częścią tego rozdziału jest opis rynku usług finansowych w Polsce. W rozdziale czwartym zaprezentowano podstawy metodyczne budowy modeli rynkowych zachowań konsumentów. Przedstawiono w nim źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniach rynkowych, na podstawie których można zbudować określone modele oraz poszczególne etapy procesu tworzenia modeli. W dalszej kolejności zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach zachowań konsumentów na rynku usług finansowych. Zawarto tu także charakterystykę próby badawczej. Rozdziały piąty i szósty zawierają wyniki badań bezpośrednich. Zasadniczą część rozdziału piątego stanowi opis zachowań konsumentów na rynku usług finansowych zgodnie z modelem procesu decyzyjnego. W rozdziale szóstym zamieszczono charakterystykę podstawowych grup typologicznych konsumentów oraz empiryczną weryfikację trójczynnikowego modelu zachowań konsumentów na rynku usług finansowych. Rozdział zamyka wskazanie kierunków wykorzystania zidentyfikowanego modelu. Pracę kończą wnioski z całości rozważań.

Kod wydawnictwa: 978-83-7246-964-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.