Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
MODELE ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH
SŁAWOMIR SMYCZEK
Wydawnictwo: AE KATOWICE
Cena: 62.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7246-964-9
stron: 348
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2007
Praca składa się z sześciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś kolejne trzy metodyczno-empiryczny. W pierwszym rozdziale rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z zachowaniami konsumentów; przedstawiono ich specyfikę na rynku usług finansowych na tle szeroko pojętych zachowań finansowych. Wskazano także na uwarunkowania i czynniki różnicujące te zachowania. Ważną część tego rozdziału stanowi opis poszczególnych etapów procesu decyzyjnego konsumenta na rynku usług finansowych. W rozdziale drugim omówiono istotę modeli zachowań konsumentów i ich klasyfikacją. Dokonano charakterystyki zarówno prostych, jak i złożonych modeli rynkowych zachowań konsumentów, następnie podjęto próbę oceny ich przydatności w określaniu przyszłych zachowań konsumentów. W rozdziale tym opisano również podstawowe założenia teoretycznie związane z budową trójczynnikowego modelu zachowań konsumentów - 3F. Rozdział zamyka charakterystyka tego modelu. W rozdziale trzecim został przedstawiony rynek usług finansowych, jako układ instytucjonalny, w którym przebiegają zachowania konsumentów. Na wstępie skoncentrowano uwagę na ewolucji, specyfice i znaczeniu tego rynku w gospodarce rynkowej. Następnie zostały scharakteryzowane różne typy rynków i rodzaje usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem adresowanych do klientów indywidualnych. Ważną częścią tego rozdziału jest opis rynku usług finansowych w Polsce. W rozdziale czwartym zaprezentowano podstawy metodyczne budowy modeli rynkowych zachowań konsumentów. Przedstawiono w nim źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniach rynkowych, na podstawie których można zbudować określone modele oraz poszczególne etapy procesu tworzenia modeli. W dalszej kolejności zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach zachowań konsumentów na rynku usług finansowych. Zawarto tu także charakterystykę próby badawczej. Rozdziały piąty i szósty zawierają wyniki badań bezpośrednich. Zasadniczą część rozdziału piątego stanowi opis zachowań konsumentów na rynku usług finansowych zgodnie z modelem procesu decyzyjnego. W rozdziale szóstym zamieszczono charakterystykę podstawowych grup typologicznych konsumentów oraz empiryczną weryfikację trójczynnikowego modelu zachowań konsumentów na rynku usług finansowych. Rozdział zamyka wskazanie kierunków wykorzystania zidentyfikowanego modelu. Pracę kończą wnioski z całości rozważań.
Kod wydawnictwa: 978-83-7246-964-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.