Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

METODYKA MODELOWANIA SYSTEMÓW MOTYWACJI PRACOWNIKÓW NA PRZYKŁADZIE PRODUKCYJNYCH FIRM RODZINNYCH

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

METODYKA MODELOWANIA SYSTEMÓW MOTYWACJI PRACOWNIKÓW NA PRZYKŁADZIE PRODUKCYJNYCH FIRM RODZINNYCH

ŻANETA NEJMAN

Wydawnictwo: FUNDACJA NA RZECZ CZYSTEJ ENERGII

Cena: 73.90 zł 66.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-68074-29-1

stron: 218

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

W obliczu zmieniających się warunków prowadzenia działalności gospodarczej oraz współczesnych przemian społecznych i kulturowych, temat motywacji pracowników, mimo że dobrze rozpoznany w literaturze, pozostaje niezmiennie aktualny. Przedsiębiorstwa muszą doskonalić metody i formy motywacji, aby pracownicy odczuwali satysfakcję z wykonywanej pracy. I choć problematyce motywowania poświęcono wiele badań i publikacji, twierdzenie Maslowa, że >> nie znaleziono jak dotąd dobrej behawioralnej definicji motywacji <<, wciąż pozostaje trafne.

Książka Żanety Nejman pt. Metodyka modelowania systemów motywacji pracowników na przykładzie produkcyjnych firm rodzinnych jest naprawdę wartościowym i nowatorskim wkładem w tę dyskusję. Zakładając, że sukces firmy w dużej mierze zależy od zaangażowanego i wykwalifikowanego zespołu, Nejman podkreśla kluczową rolę skutecznych systemów motywacyjnych. Jej książka przedstawia wyjątkowo głęboką analizę czynników wpływających na rodzaj systemów motywacyjnych, takich jak rosnąca konkurencja, globalizacja oraz tendencje do obniżania kosztów działalności, w tym kosztów pracy. Autorka zaznacza, że odpowiedź na pytanie >>jak motywować?<< nie jest jednoznaczna, ponieważ skuteczność poszczególnych rozwiązań zmienia się wraz ze zmianą sytuacji rynkowej.

Szczególnie interesujące jest też analiza wpływu rodziny na działalność firmy – to temat, który przez wiele lat był pomijany w badaniach naukowych. Wyciągając wnioski na przyszłość i wykorzystując modele równań strukturalnych, Nejman prezentuje oryginalny, autorski model skutecznego motywowania pracowników w mikro i małych produkcyjnych firmach rodzinnych. Wyjątkowo interesująca i bardzo potrzebna książka.

Kod wydawnictwa: 978-83-68074-29-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl