Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
METODYKA MODELOWANIA OCENY I DOSKONALENIA KONCEPCJI LEAN MAINTENANCE
KATARZYNA ANTOSZ
Wydawnictwo: POLITECHNIKA RZESZOWSKA
Cena: 65.90 zł
59.31 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7934-290-7
265 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019
Praca prezentuje bardzo ciekawe i wartościowe wyniki badań obejmujące zarówno problematykę utrzymania ruchu, jak również sposoby oceny wdrażanych w przedsiębiorstwach strategii eksploatacyjnych. (...) Wyniki badań zaprezentowane w tej monografii wychodzą naprzeciw stawianym wymaganiom i oczekiwaniom, i stanowią cenną wartość dodaną zarówno w ujęciu naukowym, jak i przemysłowym.Dr hab. inż. Andrzej Loska, prof. PŚMonografia zawiera (...) bardzo interesujące rezultaty, które mogą być pomocne przedsiębiorstwom w zakresie tworzenia i zarządzania procesami utrzymania ruchu, doboru właściwej strategii eksploatacji oraz do doskonalenia już realizowanych działań w tych zakresach. Synteza wiedzy oraz uzyskane wyniki badań z pewnością znacząco powiększają także wiedzę dotyczącą doskonalenia zarządzania eksploatacją i utrzymaniem ruchu, (...) ze szczególnym uwzględnieniem Lean Maintenance.Prof. dr hab. inż. Jarosław Sęp
SPIS TREŚCI
WYKAZ SKRÓTÓW, OZNACZEŃ I AKRONIMÓW SŁOWNIK POJĘĆ WPROWADZENIE 1. CEL I ZAKRES PRACY 1.1. Cel pracy 1.2. Zakres pracy 2. PRZEGLĄD KONCEPCJI UTRZYMANIA RUCHU 2.1. System eksploatacji ijego efektywność 2.2. Rola i cel utrzymania ruchu we współczesnym przedsiębiorstwie 2.3. Klasyfikacja strategii eksploatacji 2.4. Outsourcing w utrzymaniu ruchu 2.5. Lean Maintenance 2.5.1. Lean Manufacturing fundamentem Lean Maintenance 2.5.2. Cele Lean Maintenance 2.5.3. Total Productive Maintenance 2.6. Wskaźniki oceny efektywności maszyn 2.7. Stopień wykorzystania oraz efektywność stosowania strategii eksploatacji - przegląd literatury 2.7.1. Zakres przeglądu literatury 2.7.2. Dobór strategii eksploatacji oraz zakres ich stosowania w przedsiębiorstwach 2.7.3. Zastosowanie wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance2.7.4. Korzyści z zastosowania wybranych metod i narzędzi LeanMaintenance 2.7.5. Wnioski z przeglądu literatury 3. BADANIA STOPNIA WYKORZYSTANIA ORAZ EFEKTYWNOŚCISTOSOWANIA LEAN MAINTENANCE W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH 3.1. Opis procesu badawczego 3.2. Analiza uzyskanych wyników 3.2.1. Analiza sposobów zarządzania infrastrukturą techniczną przedsiębiorstw 3.2.1.1. Cel i zakres analizy 3.2.1.2. Sposoby nadzoru nad maszynami technologicznymi 3.2.1.3. Rodzaje informacji dotyczących maszyn zbieranychw przedsiębiorstwach 3.2.1.4. Działania podejmowane w celu minimalizacji nieprzewidzianych przestojów maszyn 3.2.2. Analiza działań podejmowanych w celu wdrożenia wybranychmetod i narzędzi Lean Maintenance w przedsiębiorstwach 3.2.2.1. Cel i zakres analizy 3.2.2.2. Wdrażanie koncepcji Lean 3.2.2.3. Wdrażanie metody TPM 3.2.2.4. Doskonalenie organizacji pracy na stanowiskach z zastosowaniem metody 5S oraz wizualizacji 3.2.2.5. Wdrażanie metody SMED 3.2.3. Ocena efektywności stosowania wybranych metod i narzędziLean Maintenance 3.2.3.1. Cel i zakres oceny 3.2.3.2. Wskaźniki stosowane do oceny efektywności LeanMaintenance 3.2.3.3. Korzyści wynikające z wdrożenia Lean Maintenance3.2.4. Identyfikacja czynników wpływających na efektywność wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4.1. Stawianie hipotez badawczych 3.2.4.2. Hipotezy badawcze - sposoby i rodzaje nadzoru nad maszynami 3.2.4.3. Hipotezy badawcze - stosowanie metod i narzędziLean Maintenance 3.2.4.4. Hipotezy badawcze - uzyskiwane efekty wdrożeniametod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.5. Wnioski z analizy i przeprowadzonych badań 3.2.6. Wnioski do dalszych badań 4. DRZEWA DECYZYJNE W BADANIACH EFEKTYWNOŚCIWDROŻENIA METOD I NARZĘDZI LEAN MAINTENANCE 4.1. Uczenie maszynowe za pomocą drzew decyzyjnych 4.2. Konstruowanie drzew decyzyjnych - algorytm CART 4.3. Drzewa klasyfikacyjne w ocenie efektywności Lean Maintenance4.3.1. Wybór zmiennych decyzyjnych w procesie oceny 4.3.2. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby awarii 4.3.3. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby nieplanowanychprzestojów 4.3.4. Drzewo klasyfikacyjne - zmiana wartości wskaźnika OEE 4.4. Ocena jakości uzyskanych drzew decyzyjnych 4.4.1. Cel i zakres oceny 4.4.2. Badania ankietowe w przedsiębiorstwach 4.4.3. System ekspertowy w ocenie jakości drzew decyzyjnych4.4.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej drzew decyzyjnych4.4.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji 4.5. Podsumowanie 5. ZBIORY PRZYBLIŻONE W MODELOWANIU I OCENIEEFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA LEAN MAINTENANCE 5.1. Wprowadzenie do teorii zbiorów przybliżonych 5.2. Generowanie reguł decyzyjnych z wykorzystaniem teorii zbiorów przybliżonych 5.3. Walidacja reguł decyzyjnych 5.3.1. Cel i zakres walidacji 5.3.2. Tablica decyzyjna i macierz pomyłek 5.3.3. System ekspertowy na bazie wygenerowanych reguł decyzyjnych 5.3.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej 5.3.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji 5.4. Podsumowanie 6. ZAKOŃCZENIE 6.1. Wnioski z przeprowadzonych badań 6.2. Synteza oryginalnych elementów pracy 6.3. Kierunki dalszych badań BIBLIOGRAFIA STRESZCZENIE SUMMARY
Kod wydawnictwa: 978-83-7934-290-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.