MERCHANDISING W HANDLU STACJONARNYM I INTERNETOWYM
BARBARA BORUSIAK, TOMASZ WANAT
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8211-022-7
186 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych.
Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią - integracja działań w kanale dystrybucji
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów - tworzenie planogramów
2.4. Ekspozycje promocyjne
2.5. Aranżacja okien wystawowych
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu
3. Merchandising w handlu internetowym
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym
a internetowym
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym - forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
4.1.1. Zadania strony głównej
4.1.2. Struktura strony głównej
4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu
4.3. Strona katalogu - prezentacja produktów
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu
4.5. Wizualizacja produktu
5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Merchandising in offline and online retail (Summary)
Kod wydawnictwa: 978-83-8211-022-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.