Dodano produkt do koszyka

Promocja

MERCHANDISING W HANDLU STACJONARNYM I INTERNETOWYM

MERCHANDISING W HANDLU STACJONARNYM I INTERNETOWYM

BARBARA BORUSIAK, TOMASZ WANAT

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8211-022-7

186 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych.
Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią - integracja działań w kanale dystrybucji
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu

2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów - tworzenie planogramów
2.4. Ekspozycje promocyjne
2.5. Aranżacja okien wystawowych
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu

3. Merchandising w handlu internetowym
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym
a internetowym
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym - forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego

4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
4.1.1. Zadania strony głównej
4.1.2. Struktura strony głównej
4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu
4.3. Strona katalogu - prezentacja produktów
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu
4.5. Wizualizacja produktu

5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Merchandising in offline and online retail (Summary)

Kod wydawnictwa: 978-83-8211-022-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl