Dodano produkt do koszyka

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRACY DZIENNIKARZ W POLSCE ROSJI I SZWECJI ANALIZA PORÓWNAWCZA

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRACY DZIENNIKARZ W POLSCE ROSJI I SZWECJI ANALIZA PORÓWNAWCZA

PAWEŁ BARANOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-229-3657-3
 
190 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
 

Rewolucja technologiczna zapoczątkowana przez internet oraz rozwiązania sieciowe wytworzyły nowe narzędzia komunikowania w postaci mediów społecznościowych. Ich użyteczność została zauważona w wielu dziedzinach życia zawodowego. Jako nowe rozwiązania komunikacyjne oraz największe publicznie dostępne agregaty danych osobowych media społecznościowe zostały zauważone również przez dziennikarzy. Celem publikacji jest analiza sposobu wykorzystywania mediów społecznościowych przez dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Praca ma charakter empiryczny i powstała na podstawie ankiet oraz wywiadów pogłębionych. Dane zostały zaczerpnięte z międzynarodowego projektu badawczego "Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska w Polsce, Rosji i Szwecji", którego autor był uczestnikiem. Badania nad mediami społecznościowymi w pracy dziennikarzy pozwoliły wskazać różnice i podobieństwa w wykorzystywaniu tych narzędzi przez reprezentantów zawodu z trzech krajów.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Część 1. Rozwój mediów społecznościowych oraz ich znaczenie
dla dziennikarstwa

Rozdział 1. Media społecznościowe w Polsce, Rosji i Szwecji
1.1. Internet jako nośnik mediów społecznościowych
1.2. Powstanie i rozwój mediów społecznościowych
1.3. Dominujące serwisy społecznościowe na świecie
1.4. Definiowanie mediów społecznościowych
1.5. Rynek mediów społecznościowych w Polsce, Rosji i Szwecji

Rozdział 2. Dziennikarstwo wobec mediów społecznościowych
2.1. Definiowanie zawodu dziennikarza
2.2. Kultura dziennikarska i dziennikarstwo internetowe
2.3. Globalne dziennikarstwo i globalny profesjonalizm
Podsumowanie

Część 2. Badania nad dziennikarstwem w dobie mediów społecznościowych

Rozdział 3. Stan badań nad dziennikarstwem w dobie mediów społecznościowych
3.1. Tradycje badawcze w studiach nad dziennikarstwem
3.2. Badania empiryczne nad dziennikarstwem w Polsce, Rosji i Szwecji
3.3. Rola międzynarodowych projektów badawczych w studiach nad dziennikarstwem.
Przykład projektu MediaAcT

Rozdział 4. Projekt "Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska w Polsce,
Rosji i Szwecji" wobec mediów społecznościowych
4.1. Założenia metodologiczne projektu. Dobór próby badawczej
4.2. Wykorzystane narzędzia badawcze
4.3. Analiza porównawcza
4.4. Hipotezy badawcze
Podsumowanie

Część 3. Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji

Rozdział 5. Media społecznościowe w pracy dziennikarzy
5.1. Dziennikarze w projekcie "Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska
w Polsce, Rosji i Szwecji"
5.2. Dziennikarze wobec mediów społecznościowych
5.2.1 Korzystanie z mediów społecznościowych
5.2.2. Częstotliwość wykorzystywania mediów społecznościowych przez dziennikarzy
5.2.3. Celowość korzystania z mediów społecznościowych przez dziennikarzy
5.3. Media społecznościowe jako narzędzie kontaktu dziennikarzy z odbiorcami

Rozdział 6. Stosunek dziennikarzy do technologicznych zmian w zawodzie
6.1. Dziennikarze wobec interaktywności
6.2. Presja technologiczna a percepcja zmian w zawodzie dziennikarza
6.3. Wizja przyszłości zawodu dziennikarskiego a nowe technologie
Podsumowanie

Zakończenie

Bibliografia

Aneksy. Narzędzia badawcze
Aneks 1: Ankieta
Aneks 2: Wywiad pogłębiony
Aneks 3: Lista dziennikarzy, z którymi przeprowadzono wywiady

Summary

Spis tabel

Spis wykresów

Spis rysunków

Indeks nazwisk

Indeks nazw i pojęć

Kod wydawnictwa: 978-83-229-3657-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.